Hallo,
Ik kom een raar probleempje tegen waar ik niet uit kom.Na het toevoegen van een IF in de code werkt de code niet meer gedeeltelijk, en ja, de if werkt wel
Om te beginnen de code:
Als ik de IF (met de opmerking) weghaal, dan werkt de code, krijg ik de melding en returned hij true (als ik een blocked mailadres invoer) en verstuurt hij de mail dus NIET.
Als ik de If erbij zet krijg ik de melding nog wel, maar returned hij true NIET en stuurt hij de mail wel.
Ik kom er niet uit, dus: Wat gaat er mis?
Ik zat te twijfelen tussen hier en CSA, hiervoor gekozen
Ik kom een raar probleempje tegen waar ik niet uit kom.Na het toevoegen van een IF in de code werkt de code niet meer gedeeltelijk, en ja, de if werkt wel
Om te beginnen de code:
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Private Sub moEmailCheckSend_BeforeCheckNames(Cancel As Boolean) If moEmailCheckSend.SenderEmailAddress = "foo@bar.com" Then 'HIER GAAT HET MIS Dim ontvanger As String Dim blockeditem As Variant ontvanger = moEmailCheckSend.To Dim blocked(0 To 4) As String blocked(0) = "@hotmail" blocked(1) = "@msn" blocked(2) = "@live" blocked(3) = "@outlook" blocked(4) = "@foooo" For Each blockeditem In blocked If InStr(ontvanger, blockeditem) Then If MsgBox("Je wil naar een geblokkeerd adres versturen!! Stoppen?", vbOKCancel + vbQuestion) = vbOK Then Cancel = True Exit For End If End If Next blockeditem End If 'HIER DUS OOK End Sub |
Als ik de IF (met de opmerking) weghaal, dan werkt de code, krijg ik de melding en returned hij true (als ik een blocked mailadres invoer) en verstuurt hij de mail dus NIET.
Als ik de If erbij zet krijg ik de melding nog wel, maar returned hij true NIET en stuurt hij de mail wel.
Ik kom er niet uit, dus: Wat gaat er mis?
Ik zat te twijfelen tussen hier en CSA, hiervoor gekozen
[ Voor 16% gewijzigd door F.West98 op 06-01-2013 00:40 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI