alienware m11x r2 touchscreen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-05 14:50
beste tweakers,

ik heb windows 8 op mijn m11x r2 staan, welk prima draait.
nu lijkt het me mooi om een touchscreen erop te hebben, ik heb mijn 17'' bto 17CL36 al uitgerust met een ultra thin multi-touch touchscreen tussen het scherm en de bezel. dit werkt fantatisch..

nu wil ik dit ook doen op mijn m11x..het scherm zelf is 11'6 terwijl de behuizing 13'' is..en op voor eht LED panel licht een plastic plaat noem ik het maar even, nu zit er een kleine kier tussen de 2 onderdelen. nu heb ik gezocht en zou er opzich een touchscreen tussen kunnen. mijn vraag, blijft het scherm dan functioneren? en zo ja, is die nog een beetje precies? :/

nu heb ik zelf al rondgekeken naar 11'6 touch panels, maar daar kan ik niet echt in slagen.

ik heb deze gevonden, maar hierbij staat niet bij of die capasitief is, wat dus niet handig is.. :9 http://www.alibaba.com/pr...CLAA116WA01A_mini_11.html

weten jullie misschien goedkopere/betere touch screens? of andere oplossingen. hoor het graag! _/-\o_

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Al eens op marktplaats gekeken?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXpaND
gedaan, maar kon niks vinden wat ik wou. of ik heb niet goed gezocht natuurlijk

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 14:37

Singular1ty

EV Evangelist

En eBay dan? Soms helpt het even over de grens te kijken voor dit soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXpaND
singularity, daar heb ik op gekeken. ik zoek op 11'6 touch screen.
en ik krijg de raarste resultaten, alles wat ik intyp geeft niet het gewenste resultaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:56
Weet je zeker dat dit kan?

Het is namelijk zo dat de klep van deze notebook volgens mij een onderdeel is die als het goed is in elkaar gelijmd zit. Althans dat vertelde ze mij toen ze het scherm van mijn M11X hebben vervangen. Daar ging gewoon een compleet nieuwe klep op.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

sanderxam5 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:50:
singularity, daar heb ik op gekeken. ik zoek op 11'6 touch screen.
en ik krijg de raarste resultaten, alles wat ik intyp geeft niet het gewenste resultaat :P
Heb je mijn link wel aangeklikt? Ik heb minstens 1 voor jou interessant resultaat daar...

Deze bijvoorbeeld?

[ Voor 25% gewijzigd door Singular1ty op 06-01-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXpaND
singularity, had ik nog niet gezien. :P

hmm, dat is opzich ook een optie, dat ik gewoon het paneel verwissel.
staat alleen niet bij of het een resitief of capasitief scherm is.
resitief werkt zowiezo niet achter een plastic plaat, weet jij of een capasitief wel werkt achter plastic?

bedankt voor je hulp tot nu toe trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Geen flauw idee, daarvoor zou ik gewoon de verkoper even een berichtje sturen. And you're welcome ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXpaND
hmm, zou je dat kunnen doen? om een of andere reden krijg ik geen activatie mail van ebay.com..wacht al een dag en heb al voor een 2e keer account aangemaakt om zeker te zijn dat ik mail goedheb..ook niet in de spambox..vreemd.

zou je me er over kunnen DM'en? :)

Pagina: 1