Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben nu al enkele weken aan het zoeken naar een goeie android smartphone tussen de 200 en 250€. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Samsung S Advance i9070, maar het viel mij plots op dat nergens op dit forum wordt gekeken naar de Alcatel 997D.
Is daar een reden voor? De alcatel is immers een goeie 50€ goedkoper (ongeveer 210€ ipv 260€) en heeft toch gelijklopende specs.

Kan mij iemand vertellen wat er mogelijk zou mis zijn met de Alcatel? En welke van de twee moet ik nu best nemen? Of ben ik momenteel een belangrijke kanshebber aan het vergeten?

Alvast bedankt voor de uitleg! :)

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:18

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 20:39:
Hoi,

ik ben nu al enkele weken aan het zoeken naar een goeie android smartphone tussen de 200 en 250€. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar de Samsung S Advance i9070, maar het viel mij plots op dat nergens op dit forum wordt gekeken naar de Alcatel 997D.
Is daar een reden voor? De alcatel is immers een goeie 50€ goedkoper (ongeveer 210€ ipv 260€) en heeft toch gelijklopende specs.

Kan mij iemand vertellen wat er mogelijk zou mis zijn met de Alcatel? En welke van de twee moet ik nu best nemen? Of ben ik momenteel een belangrijke kanshebber aan het vergeten?

Alvast bedankt voor de uitleg! :)
Alcatel is toch een beetje een B-naam wat betreft smartphones waar Samsung een A-merk is, en dat verklaard al een hoop. Met Samsung meer kans op updates, betere software (skin), betere bouwkwaliteit misschien. Goedkoper met dezelfde specs wil niet per definitie zeggen dat het beter is ;) Je zou ook naar de Sony Xperia P kunnen kijken. Strak design, betere specificaties en even duur. Daarnaast heeft Sony met zijn Xperia lijn een sterke line-up neergezet waar veel mensen erg tevreden mee zijn.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Verwijderd

Voor mijn vrouw een alcatel 997D white gekocht.
Werkt super! Is snel en scherm zeer gevoelig en goed leesbaar.
Accu gaat gemiddeld een dikke dag mee.
We hebben sinds een dag opeens een raar probleempje:
De bluetooth wil niet meer aan. Nog geen oplossing voor gevonden.
Iemand een idee? We hebben te telefoon net helemaal goed ingesteld. Geen zin in een harde reset.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:18

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 20:44:
Voor mijn vrouw een alcatel 997D white gekocht.
Werkt super! Is snel en scherm zeer gevoelig en goed leesbaar.
Accu gaat gemiddeld een dikke dag mee.
We hebben sinds een dag opeens een raar probleempje:
De bluetooth wil niet meer aan. Nog geen oplossing voor gevonden.
Iemand een idee? We hebben te telefoon net helemaal goed ingesteld. Geen zin in een harde reset.
Batterij eruit en weer erin en dan opstarten, wil nog wel eens oplossing bieden.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Neo-morpheus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 13:23
Ik heb sinds enkele weken de Alcatel OT-997D en ben er heel tevreden van. Geen enkele haperingen.
De telefoon is vlot om me te werken. Het scherm is duidelijk maar ik heb hem voornamelijk gekocht voor de Dual Sim functie.

De Alcatel is eigenlijk een TCL-S800 als je er meer info wil over zoeken.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Kan mij iemand vertellen wat er mogelijk zou mis zijn met de Alcatel?
Mijn eigen ervaringen met alcatel zijn niet zo positief, zeker niet met de OT serie. Twee verschillende toestellen gehad die allebei na een maand of twee kuren begonnen te vertonen. Voor mij een geval goedkoop is duurkoop.

psn: jagermeistertim

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:32
Eerlijk, ik weet niet hoe jij met die telefoons omgaat maar ik heb de mijne (OT-995) nu een half jaartje, €200,00 betaald en geen gram spijt van. Werkt uitstekend ! Vooral nu met ICS helemaal vlot.
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:21:
[...]

Mijn eigen ervaringen met alcatel zijn niet zo positief, zeker niet met de OT serie. Twee verschillende toestellen gehad die allebei na een maand of twee kuren begonnen te vertonen. Voor mij een geval goedkoop is duurkoop.

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:32
Spam, dus weg

[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 30-01-2013 13:42 ]

Pagina: 1