[Productserie iPhone] non-iPhones als iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
http://tweakers.net/serie/1098/iphone/ bevat 2 non-iPhones
- pricewatch: Apple iPhone 4 Dock
- pricewatch: Apple iPhone 3G Accu 1400 mAh

Dit is niet te melden via de 'Verbeter productgegevens' omdat daar de 'Serie' al op iPhone staat en niet te wijzigen is, tevens mist het meldpunt een 'opmerkingen' veld!

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

In principe hoeven producten/uitvoeringen onder een serie helemaal niet hetzelfde soort product te zijn. In dit geval is het prima verdedigbaar dat deze onder de serie iPhone staan, het zijn originele producten van Apple (hoewel ik bij de accu twijfel, maar de shops zeggen dat het een origineel product is, dus vooruit :p) geschikt voor de iPhone. Als je echt alleen maar telefoons wilt zien, kan je dat links onder 'Categorieën' kiezen.

Daarnaast zeg je dat er geen opmerkingenveld is bij het meldpunt, deze is er wel en staat helemaal onderaan het formulier vlak boven de 'Versturen' knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik kwam op de 'serie iPhone' toen ik zocht in de PW op 'iPhone' en het 'product' iPhone koos, dan hoor ik daar volgens mij geen laders, accu's en docks tegen te komen, maar puur verschillende versies van hetzelfde product.

En ik had idd het 'opmerkingen' veld na de eerste productwijzigingspagina al gevonden, dacht dat het meteen wijzigingen doorvoeren werd, maar zelfs dan is het onlogisch om het product uit die serie te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Ik zie wat je bedoelt, het is niet meteen duidelijk dat het een serie betreft, tot je erop klikt. Zo kon ik het reproduceren: ik tikte in het zoekveld in de PW de zoekopdracht 'iPhone' en klikte op het eerste zoekresultaat links. Is dat ook wat jij hebt gedaan?

Wat betreft die onduidelijkheid, dat ben ik 100% met je eens, er mag wat mij betreft wel een extra tekstje komen, zodat het duidelijk is naar wat voor soort entiteit de zoekresultaat leidt (categorie, merk, serie, product of uitvoering). Als jij bovenstaande kan bevestigen, move ik dit topic naar Lieve Devvers, eens kijken of er wat op te verzinnen is in het design :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Het is inderdaad dat ik op 'iPhone' zocht en vervolgens de iPhone (met 31 producten) boven de productlijst aanklikte om op bovenstaande 'serie' pagina uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Dan move ik het topic bij dezen naar Lieve Devvers, omdat dit een design-issue is :)
Pagina: 1