Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:45

SomerenV

It's something!

Topicstarter
De vraag is eigenlijk heel simpel: iemand die ik ken wil een Galaxy Ace kopen, maar ik wil aanraden de Sony Xperia Tipo, LG Optimus L5 of HTC Desire C te nemen. Nieuwere toestellen, zelfde prijsklasse (behalve de Tipo die onder de 100 euro zit) en allemaal flink wat meer intern opslaggeheugen, toch een van de grootste bottlenecks van de Ace. Zo heeft mijn vriendin een Ace, en die loopt eigenlijk constant te stoeien met app-updates vanwege te weinig geheugen.

Waar is het toestel voor: het is de eerste smartphone voor die persoon en hij zal voornamelijk gebruikt worden voor zaken als WhatsApp, Maps, internet en waarschijnlijk simpele spelletjes. Huis-tuin-en-keuken gebruik dus. Zelf wil ik vooral de Desire C aanraden. Een mooi toestel, draait op Android 4.0, veel opslaggeheugen, mooi scherm (LCD vs TFT) en meer dan een jaar nieuwer. De Xperia Tipo is qua specs nagenoeg gelijk aan de Ace, behalve dan dat het scherm wat kleiner is, maar daar staat weer tegenover dat ie ongeveer 50 euro goedkoper is. Daarnaast heeft die van al die toestellen het mooiste design (in mijn ogen).

Ook heb ik de Acer Liquid Z voorbij zien komen, is dat misschien wat? Opmerkingen en suggesties zijn welkom!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Tja... Keuzes keuzes keuzes, het begint al met je vraag in het juiste forum te zetten.
Wij hebben namelijk voor keuze hulp het Mobile Aankoopadviesforum daar mag jij je dan ook je aankoopadvies vragen stellen.

Ik zal dit topic dan ook om die reden daar heen verplaatsen.

Als advies wil je ik mee geven om eens in een specifiek toestel topic te kijken.... Misschien dat je daar iets aan hebt.

Cogitationis poenam nemo patitur