Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:22

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Topicstarter
Ik heb momenteel een (voor mij) ideale behuizing voor mijn HTPC, namelijk de Coolermaster Cavalier 4.

Afbeeldingslocatie: http://www.atxcases.com/products/uploadedimage/CAVT04UKC1.jpg

Simpel, en qua afmetingen past hij mooi in mijn meubel. Hij is namelijk 16cm, en de maximale hoogte die ik in mijn meubel gepast krijg is 16,5cm. Ook is hij full height ATX, wat weer een uitkomst is ivm twee DVB-C PCI kaarten die in mijn mediacenter huizen.

Helaas is er een van de tandwieltjes van het klepje finaal afgebroken :'( Nu krijg je dus dat klepje op je tenen als je er een USBstick of DVD in wil doen. Ik ben dus op zoek naar vervanging.

De keuze aan ATX desktop cases met een max hoogte van 16,5cm is alleen wel heel erg dun zeg... Silverstone heeft wat mooie kasten, maar die zijn allemaal 17cm hoog, dat past echt niet helaas. Ik hoef geen dure VFD displays of touchscreens, gewoon een degelijke desktop case.

Overstappen naar mATX is op zich een optie, ik vind moederborden terug met 2 PCI sloten voor mijn tuners, maar daar zijn de behuizingen vaak weer half-height :/ Plus dat ik het eigenlijk met de huidige hardware prima red, dus ik vervang liever geen goedwerkende spullen.

Heeft iemand nog een idee voor mij?

Hier stond een dode link.