[Pricewatch] Missende categorien?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-02 16:25
Afbeeldingslocatie: http://www.privatebits.net/junk/tweakers-catmis.png

TL;DR: hoe kom ik in hemelsnaam bij videokaarten terecht? Waarom is dat niet gewoon te vinden? Ik word hier zo moe van .... ik kan wel janken! :'(

/rant
Ik word zo moe van de pricewatch... het lijkt wel of de volgorde verandert en vaak heb ik moeite om het onderwerp/categorie te vinden waarin ik in wil zoeken.

Kijk nu naar het plaatje. Onder geen van de categorien staan computer onderdelen. Waarom toch moest Tweakers zo nodig veranderen? De nieuwe layout is nog steeds om te huilen, de website van het jaar award is gewonnen op versie 6 maar pronkt boven versie 7, niet verdient!

En ja, emotie en frustratie. Excuses daarvoor maar begrijp me, het komt alleen maar doordat het mijn favoriete site was en het doet me pijn om te zien wat er van terecht is gekomen. Mijn bezoek aan Tweakers is gereduceerd van uren per dag tot hooguit een paar uur per week. En als ik dan kom erger ik me rot aan dit soort dingen.

Verwijderd

Dat T7 qua pricewatch en V&A geen verbetering is is bekend. Normaal hoort er in jouw overzicht tussen populair en beeld en geluid nog een categorie te zitten. Computers. Waarom die er bij jou niet is is een goede vraag.

• InflatableMouse
Computers staat er nu wel weer bij. Om gek van te worden ...

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• InflatableMouse
Ik was eerst :P.

Maar zonder gekheid, zo heel soms is het niet maar oke. Het is in ieder geval goed om te zien dat het nu een bekend probleem is en dat er aan gewerkt wordt.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2025

Maite de Jong

Online Product Manager
Er in het bovenstaande screenshot gaat inderdaad iets niet goed, waardoor je computers niet ziet. Zoals aangegeven is hier een topic en ticket voor, Ik sluit dit topic. We gaan ernaar kijken. Bedankt voor het doorgeven!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.