Shoot-out: smartphones getest op accu, scherm en meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-07 21:27
Prima artikel, zo te zien is er wel een foutje ingekropen bij de zwartwaarde-test. Dat de Galaxy Note met zijn AMOLED scherm halverwege de lijst, tussen LCD's staat is natuurlijk onjuist, tenzij jullie een defect model hebben gebruikt. Voorgaande tests, en tests op andere websites tonen ook veel lagere waardes, in lijn met andere AMOLED schermen.

[Edit]
In de review van de Note, is de waarde 0.0047 ipv 0.47. En in de BenchDB-lijst staat het ook verkeerd.

[ Voor 49% gewijzigd door SirNobax op 05-01-2013 12:58 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-07 21:52
Nog iets wat mij opviel in toevallig die zelfde lijst: De Galaxy Nexus heeft een rood balkje terwijl deze midden in de lijst staat, dacht eerst dat dit kwam omdat hij van de super amoled/amoled HD schermen het slechtst scoort, maar dat lijkt me toch niet de reden? Lijkt mij gewoon een foutje ;)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 17:22

arnoudwokke

Redacteur
Ah, dank. Aanvankelijk konden we getallen als 0,0047 niet invoeren in de benchdb door een bug; vandaar dat we destijds alles x100 deden (vandaar de 0,47). Bij het maken van de tabellen zette ik dat handmatig weer terug. Inmiddels is die bug gefixt en ik dacht dat bij elke telefoon de score was angepast, maar kennelijk was ik er een vergeten :P

Waarom de Galaxy Nexus daar rood was, is me een raadsel. Overblijfsel van code uit de tabel daarboven. Ook aangepast in elk geval.

Beide dank voor het melden!