Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248568

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje zo'n debit / prepaid credit card van Neteller. Ik heb wat op Amazon besteld maar die currency converter van hun lijkt dus niet te werken. Ik heb amazon.co.uk al 3 mails verstuurd maar de klantenservice is uiteraard weer zo dom als een ezel. Daar kopiëren ze gewoon van tekst van de helppagina (tekst die ik zelf natuurlijk al eerder had gevonden) en dit blijven ze doen ondanks ik (meerdere keren) had aangegeven dat ik dat al lang wist.
Zelf krijg ik het niet voor elkaar. Mijn kaart is geverifieerd en ik gebruik het cc nummer van de fysieke kaart (dus niet de virtuele), de currency converter heb ik aangezet bij de opties maar ook bij het uitchecken blijft alles in ponden staan.
Ik heb geprobeerd diverse spellen (verschillende bedragen en aantallen) die allemaal op voorraad waren bij amazon zelf in het mandje te doen en dan gaan uitchecken. Geen resultaat.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en of het überhaupt de moeite waard is? Ik weet namelijk niet welke marges Amazon zelf gebruikt. Neteller rekent 2,95% voor betalingen in vreemde valuta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb net even gekeken en bij mij werkt het ook niet. Ik weet niet hoe het op dit moment is, maar de laatste keer dat ik naar die currency converter heb gekeken (half jaar terug of zo), was ik goedkoper uit zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:50
Anoniem: 248568 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:09:
IHeeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen en of het überhaupt de moeite waard is? Ik weet namelijk niet welke marges Amazon zelf gebruikt. Neteller rekent 2,95% voor betalingen in vreemde valuta.
Wat ik meen me te herinneren, is het ongeveer 3%.