Ik overweeg om een ATHlon 700 te kopen. Bij de betreffende zaak (Norrod) hebben ze momenteel alleen een ASUS en een MSI K7 mobo. Wie heeft ervaring met deze plankjes en wat raden jullie mij aan?
xou toch ergens anders kijken voor een Athlon700 en een Abit-Ka7
heb je nog kans ook dat je een thunderbird werkend kan krijgen
heb je nog kans ook dat je een thunderbird werkend kan krijgen
Verwijderd
Of je wacht op de socket A plankjes, of je koopt een Asus K7V.
Heb er zelf een (met een Athlon 700) en tot nu toe nog geen enkel probleem en het is een mega stabiel bordje!.
Layout van de KA7 is wel iets beter evenals de FSB overclock mogenlijkheden. Maar de K7V is wel het snelste en stabielste Athlon mobotje tot nu toe.
Heb er zelf een (met een Athlon 700) en tot nu toe nog geen enkel probleem en het is een mega stabiel bordje!.
Layout van de KA7 is wel iets beter evenals de FSB overclock mogenlijkheden. Maar de K7V is wel het snelste en stabielste Athlon mobotje tot nu toe.
hallo, het ligt d'r aan wat je d'r mee wilt gaan doen moet zeggen dan een msi k7 pro stabieller uit de tests komen en heb zelf ook nog nooit problemen met stabiliteid gehad
ook kun je hier de fsb gemakkelijk hoger zetten. d'r past alleen geen 133 mhz geheugen op maar dat is ook niet echt nodig denk ik, een fsb van 133 haald een athlon toch niet en dan zijn d'r wel andere zaken die ermee stoppen zoals bij mij
en 100 mhz geheugen loopt al bijn aop 133 zeker a-merk
ik zou voor de msi gaan maar ja die andere wordt ook erg veel verkocht, mvg FFF
ook kun je hier de fsb gemakkelijk hoger zetten. d'r past alleen geen 133 mhz geheugen op maar dat is ook niet echt nodig denk ik, een fsb van 133 haald een athlon toch niet en dan zijn d'r wel andere zaken die ermee stoppen zoals bij mij
en 100 mhz geheugen loopt al bijn aop 133 zeker a-merk
ik zou voor de msi gaan maar ja die andere wordt ook erg veel verkocht, mvg FFF
Ik raad je aan om effe te wachten op de socket A moederborden, en de thunderbird, die trouwes goedkoper gaat worden dan de huidige Athlon(samen met de introductie komt er een prijsverlaging, of gewoon gezegd die thunderbirds worden goedkoop aangeboden
).
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Adijos,
Interessante overwegingen die je er op na houdt Jbart. Laat ons nog even weten wat je gaat kopen. Ben zelf wel te spreken over asus plankjes, maar ja ik heb nog geen ervaring met athlonplanken.
Oh en kijk ook even hier
Interessante overwegingen die je er op na houdt Jbart. Laat ons nog even weten wat je gaat kopen. Ben zelf wel te spreken over asus plankjes, maar ja ik heb nog geen ervaring met athlonplanken.
Oh en kijk ook even hier
Een broer?
Anyways...
Abit KA7, die moet je halen. Top bordje, 6 PCI sloten, FSB per 1 MHz te klokken e supergoed gewoon. De enige die aan te raden is, komt ook als beste uit de test bij de KX133 roundups..
KOPEN!
Dit is niet waar FFF, wat lul je nou?
Anyways...
Abit KA7, die moet je halen. Top bordje, 6 PCI sloten, FSB per 1 MHz te klokken e supergoed gewoon. De enige die aan te raden is, komt ook als beste uit de test bij de KX133 roundups..
KOPEN!
Aldus FFF..een fsb van 133 haald een athlon toch niet
Dit is niet waar FFF, wat lul je nou?
Ja, een broer! Hij mag het zeggen want hij heeft meer broers dan pc's i.t.t. de meesten hier
Zeker, zeker, alhoewel het elkaar al redelijk in evenwicht houdt.
maar Valkenier, weet jij nog een goed Athlon mobo? Ik heb begrepen dat de ASUS K7V een VIA chipset heeft en die MSI K7 Pro een AMD chipset. Volgens Norrod is die VIA chipset beter. Wie wil hierop reageren. BTW Phreak heeft die ABIt ook een VIA sjipset?
maar Valkenier, weet jij nog een goed Athlon mobo? Ik heb begrepen dat de ASUS K7V een VIA chipset heeft en die MSI K7 Pro een AMD chipset. Volgens Norrod is die VIA chipset beter. Wie wil hierop reageren. BTW Phreak heeft die ABIt ook een VIA sjipset?
Voor info over die Abit moet je ff het stukkie van de grote baas van deze site raadplegen en dat vind je hier
ziet er wel heel kewl uit!!
ziet er wel heel kewl uit!!
De Abit heeft zekerzz een VIA chipset, en de beste!
Haald hij wel maar bij mij blijft hij ergens anders steken, 114 haald hij geloof ik, maar dan gaat hij niet verder maar mijn cpu wordt niet een graad warmer ofzo dus verwacht wel dat hij veel verder moet kunnen alleen blijft hij daar haken, 
mvg FFF
mvg FFF
Pagina: 1