Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495575

Topicstarter
Hallo,

Zou iemand mij meer info kunnen geven ivm wat het voorjaar nog zal brengen voor de 7inch tablets?
Ik ben namelijk van plan er één te kopen maar wil gerust nog even wachten indien er merkelijk betere versies of zelfs nieuwe tablets op de markt komen.

Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:04
Volgende week is de CES in Amerika. Ik verwacht dat daar nog wel het een en ander langs gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495575

Topicstarter
Niet echt denderend, blijkbaar. Wel wordt gesuggereerd dat er een nieuwe nexus 7 uitkomt met beter specs en android key lime pie tegen dezelfde prijs van de huidige nexus 7. de moeite waart om daar op te wachten of klopt er niets van bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Indien je geen zin hebt om te wachten en /of speculaties en toch een zeer goede (android) tablet wil scoren voor een prikkie zou ik zeggen, bestellen maar. Ga niet onnodig wachten.

Die nieuwe versie van Android krijg je toch wel direct op een Nexus device en kwa performance zal het echt geen wereld van verschil zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, wat er aangekondigd is kun je prima zelf op de frontpage vinden. Het is niet de bedoeling dat wij voor jou gaan zoek en je gaan vertellen wat je wel of niet moet kopen. Als je specifieke vragen hebt over een bepaalde tablet kun je die hier natuurlijk stellen, maar dit is dus niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.