Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Website acceseren verschrikkelijk traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik ondervind sinds vandaag een probleem. Wanneer ik naar websites probeer te gaan duurt dit 50x langer dan normaal. Sommige youtube filmpjes laden zo goed als niet terwijl anderen wel gewoon laden. Als ik het spel League of Legends probeer te accessen krijg ik bugsplats met een unknown error. Als ik toch binnenkom duurt het eeuwen voor mijn friendslist laadt bijvoorbeeld, terwijl dit normaal instantly gaat.

Ik heb aan mijn vader gevraagd of hij iets gedaan heeft en hij zegt van niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-11 21:23
Kun je iets meer vertellen over de situatie? Welke routers, modems? Draadloos of bedraad? Welke provider?

Verwijderd

Topicstarter
Exception schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:57:
Kun je iets meer vertellen over de situatie? Welke routers, modems? Draadloos of bedraad? Welke provider?
Hey,

we hebben een router van Linksys. Niet 1 van de nieuwste modellen voor zover ik weet. Ik maak gebruik van bedrade internettoegang. Onze provider is KPN.

Het spel wat ik bedoelde beschikt over een Adobe Air client, voor het geval dat wat uitmaakt. Echter, in de game die ik binnenkwam was mijn latency gewoon goed. Waar kan dit aan liggen?

Alvast bedankt voor de hulp

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik vermoed dat je provider een spam-filter heeft en dat al jouw toetsaanslagen als mogelijke 419-scams worden aangezien en daarom vertraagd worden.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Ugh, vorige topics is het je ook al eens verteld, maar goed, nogmaals:

vertel eens wat meer, en wat heb je zelf al geprobeerd? Mijn eerste insteek is dat je mogelijk een virus, spyware, bloatware, of iets anders hebt. Maar goed, je vertelt erg weinig. En ik zou niet eens wéten wat bugsplats zijn. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Een compleet ander OS (probeer eens een Linux Live stickje), of zelfs een compleet andere apparaat?

Tot je wat meer verteld en verteld wat je zélf al hebt geprobeerd hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Gomez12 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:00:
[...]

Ik vermoed dat je provider een spam-filter heeft en dat al jouw toetsaanslagen als mogelijke 419-scams worden aangezien en daarom vertraagd worden.
Denk je dat ik een keylogger of iets dergelijks zou kunnen hebben?

Ik probeer nu mijn malware bytes anti malware te updaten. De database was 103 dagen verouderd. Echter stopt hij steeds met reageren.

Ook mijn Avast ge-update. Dat denk ik tenminste, want er staat 'last attempt: 2 minutes ago'. Echter vroeg hij wel of ik opnieuw op wilde starten.

Ik probeer altijd zo voorzichtig mogelijk te zijn, aangezien ik bang ben voor virussen. Ik laat nu Avast scannen. Morgen zal ik kijken of ik hetzelfde probleem op de computer van mijn moeder heb.

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:22
Ik had dit gisteravond; op youtube had ik na 2 uur en 38 min laden pas 28% binnen van Patti Page. :( Andere tracks laadden normaal, vooral van andere vocalisten.
Vandaag is alles normaal. 8)7
Ik verdacht eerst de plugincontainer van FF, of Flash, maar misschien heeft Youtube teveel bezoekers voor deze pas overleden zangeres gehad...

gewaarwordingshorizon

Verwijderd

Topicstarter
beascob schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:26:
Ik had dit gisteravond; op youtube had ik na 2 uur en 38 min laden pas 28% binnen van Patti Page. :( Andere tracks laadden normaal, vooral van andere vocalisten.
Vandaag is alles normaal. 8)7
Ik verdacht eerst de plugincontainer van FF, of Flash, maar misschien heeft Youtube teveel bezoekers voor deze pas overleden zangeres gehad...
Ik heb het met heel veel sites. Websites die snel moeten laden zoals Facebook doen er veelstelang over. Terwijl Tweakers wel nog gewoon instant is. Kan ook niet meer kijken wat m'n downloadsnelheid is op speedtest omdat de download nooit start?

Verder heb ik net een scan met MWBAM en Avast uitgevoerd, beide hebben niks gevonden.

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:22
In welke browser werk je?
bijvoorbeeld in Firefox de add-ons bijgewerkt?
Als speedtest.net de test niet start, zou ik kijken naar de flashplayer.
Als die verouderd is schakelt FF hem uit.

gewaarwordingshorizon

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 15:16

basdej

OutSystems Consultant

dns server veranderen naar opendns of naar google oid , kijken of het dan wel sneller gaat

Hoi.

Pagina: 1