Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• robbertbonk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-07-2013
SInds kort het ik een Toshiba AT-300 tablet. Op de volwaardige SD-kaart staan films die ik direct naar de TV wil streamen. Ook wil ik de internet browers gebruiken met volledig TV beeld. Hiervoor wil ik de tablet als bediening gebruiken. Het scherm van de tablet moet dus gedupliceerd worden naar de TV.

Mijn TV heeft helaas geen DLNA of WiFi. Weet iemand of er een mediaplayer is die in staat is om het beeld van de AT-300 volledige te dupliceren op de TV?

Zoiets kan met een Apple Ipad 2/3/4 middels en Apple TV wel. Ik heb voor Android gezien dat er wel bestanden afgespeeld kunnen worden. Een mediaspeler die het beeld dupliceert heb ik nog niet gevonden.

Hopelijk weet een van jullie of dit voor Android ook bestaat. :)

• Gerco90
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 14:09
Ik heb het volgende gevonden over draadloos streamen van je Android tablet:

Samsung apparaten: Allshare screen mirroring

WiFi direct/Miracast. Twee standaarden van de WiFi Alliance. Miracast wordt nog door weinig (alleen de Nexus 4 volgens mij) ondersteund, maar wordt wel de toekoemst denk ik.

Miracast/WiDi adapter voor je TV: Netgear PTV3000

Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-11 13:06

NSG

Je weet niks!

Ik denk dat je een HDMI kabel zal moeten gebruiken.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Waarom wil je het beeld dupliceren als elke dlna client zal werken op je tv.

Dit kan een iPad ook niet zonder extra hardware aan de tv-kant. Misschien is een HDMI-stick met android erop voor jou een werkbare oplossing?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 18:02
Hooglander1 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:29:
robbertbonk schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:39:
[...]
Mijn TV heeft helaas geen DLNA of WiFi. Weet iemand of er een mediaplayer is die in staat is om het beeld van de AT-300 volledige te dupliceren op de TV?
[...]
Nee dus.
Enes_81 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:27:
Ik denk dat je een HDMI kabel zal moeten gebruiken.
Precies.
reviews: Toshiba AT300: driemaal is scheepsrecht
Naast de sd-kaartlezer heeft de AT300 nog een micro-usb-aansluiting en een micro-hdmi uitgang.
Dat lijkt me de makkelijkste en verreweg de goedkoopste oplossing. Waarschijnlijk heb je op deze manier ook de beste beeldkwaliteit. Bedenk dat geluid ook meteen over dezelfde kabel gaat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Peetz0r op 28-05-2013 16:35 ]

• Gerco90
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 14:09
Hooglander1 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:29:

Dit kan een iPad ook niet zonder extra hardware aan de tv-kant. Misschien is een HDMI-stick met android erop voor jou een werkbare oplossing?
Met DLNA gaat het alleen om filmpjes, foto's en muziek. Ik wil gewoon 1 op 1 het scherm van mijn tablet draadloos streamen naar mijn tv, bijvoorbeeld voor presentatie's of iets dergelijks. Dit is dus mogelijk, zie mijn vorige post. Met een HDMI kabel gaat het uiteraard ook en is stabieler dan draadloos.

Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Daarom zeg ik ook dat je er eentje op aan moet sluiten. Dus één of andere streamer met een DLNA client ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Pagina: 1