SInds kort het ik een Toshiba AT-300 tablet. Op de volwaardige SD-kaart staan films die ik direct naar de TV wil streamen. Ook wil ik de internet browers gebruiken met volledig TV beeld. Hiervoor wil ik de tablet als bediening gebruiken. Het scherm van de tablet moet dus gedupliceerd worden naar de TV.
Mijn TV heeft helaas geen DLNA of WiFi. Weet iemand of er een mediaplayer is die in staat is om het beeld van de AT-300 volledige te dupliceren op de TV?
Zoiets kan met een Apple Ipad 2/3/4 middels en Apple TV wel. Ik heb voor Android gezien dat er wel bestanden afgespeeld kunnen worden. Een mediaspeler die het beeld dupliceert heb ik nog niet gevonden.
Hopelijk weet een van jullie of dit voor Android ook bestaat.
Mijn TV heeft helaas geen DLNA of WiFi. Weet iemand of er een mediaplayer is die in staat is om het beeld van de AT-300 volledige te dupliceren op de TV?
Zoiets kan met een Apple Ipad 2/3/4 middels en Apple TV wel. Ik heb voor Android gezien dat er wel bestanden afgespeeld kunnen worden. Een mediaspeler die het beeld dupliceert heb ik nog niet gevonden.
Hopelijk weet een van jullie of dit voor Android ook bestaat.