Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spotify onduidelijk bericht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Betreft: nieuws: Spotify stopt met optie om muziek te downloaden

Helft van de mensen weet niet of het gaat om kopen of het gebruik van offline afspeellijsten.

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vind het duidelijk hoor... zeer duidelijk zelfs.

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

"Momenteel bieden wij geen optie voor het kopen van nieuwe downloads op Spotify; maar je kan downloads die je al hebt nog wel gebruiken"

Zegt toch genoeg?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het zou duidelijker zijn als er gezegd wordt "Spotify stopt met optie om muziek te kopen" Dan is het meteen duidelijk, want je kan je oude gekochte muziek nog wel downloaden. Dan haal je alle onduidelijkheid weg.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:32

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

De kop is niet juist: Spotify biedt juist alleen maar aan dat je muziek kan downloaden - streamen is niet anders.

In de discussie onder het bericht wordt meteen over opzeggen geroepen, maar dat gaat juist om het offline halen van de streams, niet het kopen van nummers. Het kopen van nummers kan niet meer.

Dit lees ik niet goed terug in het bericht en de kop is al helemaal neergezet om makkelijk te scoren.

Tweakers is toch van de Persgroep, niet van TMG?

ping 127.212.23.124

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Is inderdaad niet duidelijk, ik heb het bericht aangepast :)

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-11 13:57
Om geen nieuw topic te maken maar even snel hier in.
Heb een account waar een collega afspeelllijsten mee maakt, en daarna luistert(offline). Nu is de vriendschap wat minder geworden. Heb me account gekoppeld aan faceboek. maar wil me spotify account nu weer persoonlijk maken,
Pagina: 1