[feat] Link van merged topic naar nieuwe topic laten linken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Eerder vandaag was er nog een topic over de cookies die uiteindelijk gemerged is met een ander.
Het gemergede topic stond hier open en na een F5 kreeg ik de melding dat deze niet meer zou bestaan.

Als ik de directe link naar de startpost voor de merge had geopend, dan had ik na een F5 dat bericht in het topic gezien waar deze mee gemerged is, maar omdat ik de directe link naar het topic had gebruikt, gebeurde dat dus niet en kreeg ik een foutmelding te zien omdat deze door de merge "niet" meer bestaat..

De vraag: Kunnen links van gemergede topics voortaan naar het nieuwe topic verwijzen? Anders moet je geluk hebben om erachter te komen dat dat topic met een ander gemerged is.

Die waar ik het over heb is overigens hier te vinden: crisp in "schandalig: als je geen cookies accepteert, dan geen toegang" en Cookie beleid van tweakers was de link, die nu dit geeft:
Niet gevonden

Dit topic ( 1531912 ) bestaat niet
(interne identificatie: topic::get_topicdata::no_topic_found)

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 04-01-2013 17:29 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

crisp

Devver

Pixelated

Vind ik op zich een goed idee, maar technisch zal dat nog wel wat voeten in aarde hebben. De vraag is of de noodzaak wel groot genoeg is...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Hmm, is dat niet zo makkelijk te doen dan?

En anders, misschien simpeler: De niet-gevonden melding bij dergelijke topics aanpassen, melden dat die gemerged is met *****

[ Voor 61% gewijzigd door Raven op 04-01-2013 17:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:48:
Hmm, is dat niet zo makkelijk te doen dan?

En anders, misschien simpeler: De niet-gevonden melding bij dergelijke topics aanpassen, melden dat die gemerged is met *****
Als het oude topic weet waar hij mee gemerged is dan kunnen we dus net zo goed meteen redirecten ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ah ok :P

Oscar Wilde