Vreemde track & trace fedex

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
Ik verwacht een pakketje via fedex en ik hoop hem vandaag nog binnen te krijgen eigenlijk. Was optimistisch aangezien de track & trace aangeeft dat het pakketje 'On FedEx vehicle for delivery' staat van 9.06 vanochtend (inclusief mijn woonplaats).
Maar bij de estimated delivery staat 7-1-2013 en aangezien het busje al vanaf 9:06 onderweg zou zijn vrees ik dat het pakje wel in het busje zit maar pas maandag gaat rijden. Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er nog mogelijkheden om het pakketje op te halen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Mijn Fedex pakketjes zijn eigenlijk altijd afgeleverd op de dag dat ze out for delivery waren. Ik kan me voorstellen dat ze in de estimated delivery een slag om de arm houden, omdat ze contractueel andere afspraken met de verzender van je pakket hebben. Als deze bijvoorbeeld Economy verstuurt en de bezorger niet genoeg tijd heeft die dag, zullen ze de gegarandeerde bezorgingen eerst doen en jouw pakket later afleveren.

Je kan wellicht Fedex even bellen, uit ervaring weet ik dat ze erg behulpzaam zijn. Wellicht kunnen ze de chauffeur voor je bellen om het te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de vraagstelling van je topic dermate vaag dat ik denk dat een algemeen beeld van Fedex vast niet op jouw specifieke geval van toepassing zal zijn :P Kortom, als je even wacht dan weet je of het vandaag of maandag is en als je meer wilt weten dan zul je moeten bellen, want wij hebben geen idee wat Fedex precies doet ;)

Dit topic is gesloten.