Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

ik kan de zoekvoorkeuren voor het forum niet meer vinden....

Pagina: 1
Acties:

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11 14:22
Hallo,

Alvast excuses als ik op de verkeerde plaats post, maar dit leek mij de meest logische plaats om het te vragen:

ik heb ooit ingesteld dat ik bij een zoekopdracht in het forum resultaten uit 2010, 2011 en 2012 te zien krijg. Nu zou ik dat graag weer eens aan willen passen omdat we inmiddels in 2013 zijn aangeland. Maar ik heb me te pletter gezocht in de forums, google, etc. en ik kan het niet meer vinden. Zou iemand me weer op het rechte pad kunnen helpen?

Alvast dank.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Eerder gewoon http://gathering.tweakers.net/forum/find lijkt me. Je kan die jaartallen verder nergens 'vast' instellen.

Intentionally left blank

• TTV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11 14:22
Bij mij staat nu standaard 2010, 2011, 2012 en 2013 aan als ik een search doe. Ik weet vrij zeker dat ik dat ooit ergens heb ingesteld, maar ik kan het niet terug vinden. Als ik het nu aanpas, maar zet hij bij de volgende search 2010, 2011, 2012 en 2013 weer aan....
Geen ramp, maar zou makkelijk zijn als het in te stellen was.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Met de nieuwe zoekmachine komt dat gedoe met jaartallen helemaal te vervallen, maar vziw heb je ze nooit kunnen bewaren en moest je ze per zoekopdracht opnieuw instellen.

Test de nieuwe beta-Forumsearch!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 00:52
-> LD
Pagina: 1