Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo Essential B570E2 vs ACER Aspire E1-531

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zus zoekt een nieuw laptopje. Maximaal 400 euro voor het standaard internet & tekstverwerker werk.

Maakt het nou erg veel uit welke van de twee je kiest?
ACER: pricewatch: Acer Aspire E1-531-B9604G50Mnks
Lenovo: pricewatch: Lenovo Essential B570E2 (N2F27MH)

Gezien de beperkte beschikbaarheid van de Lenovo vroeg ik me af of er nog een ander goed alternatief voor haar is. Anders raad ik haar denk ik gewoon de Lenovo aan. (NBBG van december).

De ACER is nu in de aanbieding bij de mediamarkt. En aangezien ze liever haar spullen bij een brick and mortar winkel koopt noemde ze deze zelf. Ik kan haar wel overtuigen om op internet te bestellen, maar wil dan wel weten of ze daar echt wat extra value uithaalt.

• scrat
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Moet het echt een laptopje zijn, dus tussen de 11-13/14 inch. of toch rond de 15 inch.
Je kan ook even in de pricewatch kijken en dan je keuze verkleinen. Ik heb alleen rond de 15 inch gekeken. aangezien de andere twee dat ook waren.
bij coolblue staat een een essential B575e te koop
link, voor 399.

Deze beschikt over een videokaart die veel slechter is dan de HD4000 of HD3000 van intel. Ook is de processor langzamer dan een i3.

link naar de pricewatch met beschikbare laptops.

http://tweakers.net/categ...KxqaWSKpMkdQYWuiZKNXW1gIA

Er staan best wel veel lenovo essential laptops in de pricewatch. Zoals deze beschikt dan ook nog over een i3. hij is alleen ongeveer 434 Euro.

/edit wat toegevoegd

[ Voor 4% gewijzigd door scrat op 04-01-2013 13:18 ]

Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M

Verwijderd

Topicstarter
Grootte van het scherm is niet echt belangrijk. Ik heb hem erneer gezet vanwege de nbbg. Als ze voor 30 euro meer bang4buck heeft kan ik haar wel overtuigen. Die je als laatste doorlinkte met de i3 lijkt me een goede optie.

• scrat
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Je kan natuurlijk altijd nog even kijken in de pricewatch. Ik weet niet of deze laptop goed gebouwd is of goede koeling heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door scrat op 07-01-2013 11:08 ]

Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M