Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-07 17:12
Eigenlijk ben ik van plan om een paypall account te nemen, shopping in china lijkt me ook wel wat. Heb via de search functie een aantal topics over pay pall gevonden.

Mijn conlusie is dat het niet handig is om een bankrekening of credit card aan je account te koppelen. Beter is om gewoon los geld naar je account te boeken als een soort digitale portemenee. Zodat je alleen risico loopt op dat bedrag.

Kloppen mijn conlussie's? Hebben jullie nog andere ervaringen of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCrius
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-07 15:07
Ik wil je post niet afkraken, maar Google staat vast vol met vragen als deze. Je moet zelf weten of je je bank er aan koppelt of elke keer saldo opwaardeert. Het enige wat ik kan zeggen is dat het handig is en het risico bij je zelf ligt.

Verder, hier wat links:
http://www.goeievraag.nl/.../paypal-betrouwbaar.53055
http://lmgtfy.com/?q=is+paypal+veilig

Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-06 11:36
Ik heb geen tot nauwelijks saldo meer op Paypal maar ik laat Paypalbetalingen direct afboeken van mijn gewone Nederlandse bankrekening. Nooit problemen mee gehad. Maar ik deed tot nog toe alleen zaken binnen Europa of de VS, niet met China. Voor Nederlandse webshops gebruik ik iDeal, voor buitenlandse zonder Paypal gebruik ik mijn creditcard.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ja ik weet niet hoe je uberhaupt op die conclusie kan komen. Als je rondkijkt is Paypal een van de grootste en meest succesvolle online betaalmethodes. Ik snap dan ook niet echt waar je bang voor bent. Ik vraag me ook af hoeveel je echt hebt gezocht, want paypal is nu niet bepaald onbekend of onbesproken. Je had vast ook moeten vinden dat Paypal gewoon kan beslechten en dit vaak in het voordeel van de koper doet.

En je snapt toch zelf wel dat als jij 10 euro over maakt naar Paypal, dat zelfs al is het een super-shady bedrijf, je max 10 euro risico loopt? En tja, als het bedrijf niet levert of onbetrouwbaar is, kan paypal daar niets aan doen (hoewel ze dus alsnog bemiddelen).

Ik zou me er niet druk om maken, mijn CC is gekoppeld aan mijn paypal, nog nooit problemen gehad.

[ Voor 27% gewijzigd door LiquidT_NL op 04-01-2013 11:38 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80487

Paypal is veilig tot zo ver dat je het online kan gebruiken en verder volledig los kan laten staan van je persoonlijke bankdata als je er steeds zelf een budget op zet.
Ik gebruik het het zelf i.c.m. met automatische afschrijvingen van mijn bank waardoor het volgens mij een verkapte creditcard is en en dan zit je in hetzelfde bootje als dat je gewoon met Creditcard o.i.d. betalingen doet, security wise.
Voordeel zit hem dan vooral in het gegeven dat je geen creditcard hoeft aan te vragen. Dat is tevens de enige reden dat ik het gebruik want heb over het algemeen genomen best last van hun bedrijfsvoering. Beslissen dat Wikileaks geen donaties mag ontvangen, en newsservers geen betalingen mogen ontvangen zijn dingen die me bijvoorbeeld regelmatig ernstig storen. Wil het op die basis eigenlijk helemaal niet meer gebruiken. Maar dat heeft verder geen drol met security te maken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 80487 op 04-01-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Paypal is net zo veilig als e beveiliging van je email: zolang je zeker weet dat niemad je wachtwoord te weten komt, is er geen probleem. Maar het hangt maar af van wat je als veilig beschouwd. Wat je doet is dat je de authenticatiestap van je bank (tancodes of authenticator bijvoorbeeld) overslaat. Daarnaast is je loginnaam van je bank een uniek nummer ipv je email ( bij ING tenminste wel). Met andere woorden: het hacken van Paypal is een peulenschil in vergelijking met je bankrekening.

Er is ook een verschil in wat er gebeurt als je gehackt wordt. Je gehackte bankrekening is vooral een probleem van de bank. Paypal garandeert enkel bij sommige ebay-betalingen dat je je geld terugkrijgt; in alle ander gevallen ben je je geld kwijt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik laat paypal ook afschrijven van mijn rekening. Superhandig.

Maar zorg wel voor een uniek en lang wachtwoord, en ik log zelf niet in op pc's die niet van mij zijn..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 12:07
Ik heb ook een Paypal account en laat het direct afschrijven van mijn rekening. Als je dit zo instelt, duurt het wel een aantal dagen voor dit geverifieerd is e.d.

Het is enorm handig en gebruik het dagelijks, en nooit problemen mee gehad. Heb letterlijk duizenden euro's bespaard door allerlei tussenpersonen te skippen en direct uit China te bestellen. Vaak wordt in Nederland gewoon een ander merkje op geplakt en gaat de prijs hier 3x over de kop.

Grote voordeel van Paypal is ook dat je je geld terug kunt claimen als je het nooit ontvangen hebt. Je hoeft je nergens zorgen om te maken!

Enige wat ik me kan bedenken wat niet veilig is dat je alleen een username/password nodig hebt voor betalen. Kies dan ook een moeilijk password, en hou deze goed geheim.

Let goed op dat je geen spyware of keyloggers op je PC hebt die jouw wachtwoord kan ontfutselen. Sla je wachtwoord ook niet in de browser op (deze kun je namelijk makkelijk uitlezen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495461

Ik ben helemaal klaar met paypal, onhandige slome site. Als je er mee begint dient iets direct gebruiksvriendelijk te zijn. Ik wou echter iets kopen en heb geen creditcard dus het moest via paypal. Geld overgemaakt naar Paypal, meestal staat het er direct of binnen een dag op bij de meeste betaalsystemen. Maar bij Paypal heb ik 10 dagen moeten wachten. Enorm omslachtig, heb de creditcard van iemand anders maar gebruikt en de paypal rekening opgeheven. Duurde het daarna weer een week voor je je geld terug had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:14
Geld overmaken is inderdaad bijzonder omslachtig/traag bij Paypal.

Ik gebruik het gewoon in combinatie met mijn creditcard en dat werkt prima. Daarnaast is het zoals eerder verteld ook goed verzekerd, werkt imho prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:59
Geld overmaken naar je PayPal account kan volgens mij al geruime tijd met iDeal.. werkt prima. Staat er direct op. Daarvoor was het inderdaad drama, maar als je inderdaad zoals hierboven al geschreven werd je rekening had gekoppeld, werkte het ook gewoon prima is mijn ervaring.

Als je geen credit card (fysiek) hebt, zijn er overigens legio mogelijkheden om een virtual credit/debit card aan te maken. werkt ook prima.

[ Voor 20% gewijzigd door GeeEs op 07-01-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 18:52
Bij een collega van me is zijn paypal laatst gehacked.
2 x 1000 E overgeboekt door de hackers.

Ticket geopend bij paypal en teruggekregen maar dan schrik je toch wel ff als je je bankrekening gekoppeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrutcamaro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-03-2024
ik gebruik paypal alleen in combi met cc, bij een non-cc gevoede betaling kreeg je in het verleden bij een claim alleen een symbolisch bedrag terug, bij cc het volledige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-07 17:12
ik heb intussen paypal maar zonder koppeling met bankrekening of cc. Geld stond er binnen 24 uur vanaf Rabobank op. Prima dus.

Lees hierboven dat dat vaak lang duurt dus misschien had ik mazzel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-06 11:36
GeeEs schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:41:
Geld overmaken naar je PayPal account kan volgens mij al geruime tijd met iDeal.. werkt prima. Staat er direct op.
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar Paypal doet niet mee met iDeal. Als je met iDeal wilt betalen staat Paypal niet in het lijstje banken waaruit je kunt kiezen.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Kijk even naar www.money2.nl - dan kan je m.b.v. iDeal geld overmaken naar je PayPal rekening én staat het er binnen een paar tellen op t.o.v. een normale overmaking.

Dan hoef je in ieder geval niet je rekening en/of credit card aan PayPal te koppelen, en kan je toch (bijna) direct betalen mocht je dat willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik denk dat GeeEs doelt op https://money2.nl/

edit: Damn you robrt :+

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 09-01-2013 20:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Paypal zit hier gekoppeld aan een creditcard, grote voordeel is dat je geen creditcard gegevens geeft aan een winkel die je niet kent.
Voordeel is ook de dubbele beveiliging, ik heb recentelijk via paypal een laptop gekocht in de US. Daarvoor eerst paypal een machting gegeven voor mijn creditcard. Voordat dit kon via de ING (waar mn creditcard zit) toestemming moeten geven voor paypal. Toen de laptop betaald via paypal, enkele dagen later heeft de ing het geld van paypal terug gevorderd bij paypal omdat ze fraude vermoede :O

Met deze constructie zit het dus dubbel veilig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06 21:00
Ik heb Paypal ook gekoppeld aan mijn creditcard. Enige tijd geleden via Ebay ( bij een Powerseller!) een item uit UK besteld. Na 2 weken gewacht te hebben, heb ik de verkoper om uitleg gevraagd. Geen reactie van zijn kant. Na meerdere emails gestuurd te hebben - waar ik nul komma nul reactie op kreeg- heb ik een geschil geopend bij Paypal. De hele situatie uitgelegd, waarna zij is gaan informeren bij de verkoper. Keurig binnen 2 weken kreeg ik het volledige bedrag teruggestort. Dus niks dan lof voor Paypal! Van de verkoper niks meer gehoord......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 15:02

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik heb ook zeer goed ervaringen met PayPal. Heb zowel een privé als een zakelijk account.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 08:36

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb al een jaar of 3 een Paypal account, gekoppeld aan m'n bankrekening. Dat gaat al die tijd goed (ik bestel bijna elke maand wel wat met m'n Paypal account.
Op m'n betaal rekening straat trouwens nooit meer dan een paar honderd euro, dus echt heul veul kunnen ze ook niet overschrijven, mocht het faliekant mis gaan. Maar, zoals de rest al zegt, koop van gerespecteerde kopers en kies een lastig wachtwoord

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoe helpt een lastig paswoord? Even ervan uitgaande dat je geen paypal123 hebt gekozen of je eigen naam als wachtwoord maakt complexiteit echt niet uit. Zelfs als jij een heel standaard wachtwoord van 8 tekens hebt mag ik hopen dat paypal na een paar miljoen inlogpogingen toch het gaat blokkeren. Waarschijnlijk trek je de paypal servers offline als je het aantal inlogpogingen per seconde zou doen die je nodig hebt om dat binnen redelijke tijd te bruteforcen.

Complexe wachtwoorden zijn alleen relevant wanneer de hackers rechtstreeks toegang hebben tot de versleutelde gegevens. Oftewel bijvoorbeeld voor je versleutelde externe HDD, of wanneer ze de paypal database jatten en die onvoldoende versleuteld is. Maar als dat het geval is zullen ze bij paypal wel de wachtwoorden resetten, en kunnen ze echt niet anders dan gedupeerde terugbetalen.

Wat een stuk belangrijker is, is unieke wachtwoorden hebben voor iets als paypal en niet inloggen bij andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 15:02

Mx. Alba

hen/die/zij

Wat vooral belangrijk is, is dat je niet voor Gmail, facebook, Tweakers.net, PayPal, twitter, LinkedIn, etc. het zelfde wachtwoord gebruikt maar voor elk een andere. Als er dan 1 gehackt wordt ligt niet meteen alles open. En als je mail gehackt is, ga er dan ook van uit dat er gesjoemeld kan zijn geweest met password recoveries op andere sites... Gewoon de standaard veiligheidstips eigenlijk...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
r0b schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:49:
Kijk even naar www.money2.nl - dan kan je m.b.v. iDeal geld overmaken naar je PayPal rekening én staat het er binnen een paar tellen op t.o.v. een normale overmaking.

Dan hoef je in ieder geval niet je rekening en/of credit card aan PayPal te koppelen, en kan je toch (bijna) direct betalen mocht je dat willen. :)
Ook ik ben aan het rondkijken op buitenlandse webshops - met name bij Chinese - omdat ik naar iets op zoek ben wat ik op Nederlandse webshops tot nu toe niet gevonden heb.

Maar rechtstreeks mijn bankgegevens invoeren/achterlaten op een buitenlandse webshop vind ik te link, dus betalen via een "tussenpersoon" a la PayPal lijkt mij veiliger.

Daarover heb ik echter wel wat vragen, want via Google en het zoeken hier binnen Tweakers kwam er niet uit wat ik wil weten.

1a. Kan ik PayPal beschouwen als een (met een gebruikersnaam/wachtwoord beveiligde) digitale portemonnee? WAAR of NIET WAAR ;

1b. Indien vraag 1a WAAR is, is PayPal dan internet-only dus alleen bedoeld voor aankopen via internet? JUIST of NIET JUIST ;

1c. Indien vraag 1b NIET JUIST is, kun je dan ook in de supermarkt met PayPal betalen met je mobiele telefoon (er bestaat immers een PayPal-app) ? WAAR of NIET WAAR ;

2. Wat ik begrijp is dat je je eigen bankrekening (na goedkeuring/verificatie) kunt koppelen aan je PayPal-rekening. Is het dan zo dat je eigenlijk helemaal geen (positief) saldo op je PayPal-rekening hoeft te hebben en dat - wanneer je bij een (buitenlandse) webshop aangeeft met PayPal te willen betalen - het te betalen bedrag gelijk automatisch (dus real time) vanaf je eigen bankrekening via PayPal wordt doorgesluisd/overgemaakt naar de webshop (dus: eigen bankrekening > PayPal > bankrekening webshop) ? JUIST of NIET JUIST ;

3. (Open vraag:) Wat is eigenlijk het verschil tussen het koppelen van je eigen bankrekening aan een PayPal-rekening en de "iDEAL-methode" Money2 van PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrutcamaro
1a) waar
1b) juist
1c) nvt
2) niet juist, paypal bepaalt met willekeur of je betaling direct is of een echeque wat een week kan duren, oplossing: koppel credit card of voldoende saldo
3) je bankrek is sneller bevestigd en je kan sneller saldo toevoegen

*vergissingen voorbehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Mx. Alba schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 18:18:
Wat vooral belangrijk is, is dat je niet voor Gmail, facebook, Tweakers.net, PayPal, twitter, LinkedIn, etc. het zelfde wachtwoord gebruikt maar voor elk een andere. Als er dan 1 gehackt wordt ligt niet meteen alles open. En als je mail gehackt is, ga er dan ook van uit dat er gesjoemeld kan zijn geweest met password recoveries op andere sites... Gewoon de standaard veiligheidstips eigenlijk...
Afhankelijk van hoe panisch je bent en vaak ergens anders in moet loggen, is een 2-step verification op je Gmail ook niet een overbodige luxe. Zeker mail is (door de password recovery) inderdaad erg gevoelig.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

LiquidT_NL schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:46:
[...]

Afhankelijk van hoe panisch je bent en vaak ergens anders in moet loggen, is een 2-step verification op je Gmail ook niet een overbodige luxe. Zeker mail is (door de password recovery) inderdaad erg gevoelig.
En email is ook nog gevoelig omdat ze een forward op de paypal mail kunnen zetten zodat je de afschriften ook niet meer kan zien. Dan kan het even duren voordat je door hebt dat ze je rekening aan het plunderen zijn.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataworm
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:07
Als je een creditcard had kon je paypal ook gebruiken voor eenmalige betalingen zonder dat je er direct een account moest openen. Vond dat altijd de veiligste oplossing voor het doen van aankopen in het buitenland. Ik weet alleen niet of paypal nog steeds die mogelijkheid bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824

Nou, na jarenlang Paypal gebruikt te hebben, is mijn account gehackt. Zojuist zijn er 10 donaties van €37,- overgemaakt naar iemand in Italië. Mijn PP-account is primair gekoppeld aan mijn bankrekening. Ik zie bij status "voltooid" staan, echter is het nog niet van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb i.i.g. direct bij PP via het actiecentrum een claim ingediend.
Nu afwachten. Ik zal hun en de lokale bank morgen ook maar eens een belletje geven.

Hetgene waar ik een beetje huiverig voor ben is dat het als donatie is overgemaakt. Dan lijkt het me een woord van de mijne tegen de zijne. Wellicht kunnen ze nog achterhalen vanwaar men ingelogd heeft (IP). Als dit ook Italië is, is het natuurlijk verdacht(er).

Iemand een soortgelijke ervaring gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-06 13:16
gerrutcamaro schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:27:
1a) waar
1b) juist
1c) nvt
2) niet juist, paypal bepaalt met willekeur of je betaling direct is of een echeque wat een week kan duren, oplossing: koppel credit card of voldoende saldo
3) je bankrek is sneller bevestigd en je kan sneller saldo toevoegen

*vergissingen voorbehouden :)
Deze antwoorden kloppen niet helemaal
1a) waar
1b) onjuist, sinds PayPal Here bestaat kun je ook in fysieke winkels met PayPal betalen. In de VS kun je zelfs met je telefoon ter plekke via PayPal betalen in sommige winkels. Je kunt ook een PayPal betaalkaart krijgen zelfs.
1c) waar dus. Binnenkort ook in Nederland
Zie: https://www.paypal.com/webapps/mpp/credit-card-reader en https://www.paypal.com/webapps/mpp/debit-card

[ Voor 5% gewijzigd door Martin Sturm op 20-03-2013 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrutcamaro
Is Paypal Here al actief dan in NL? En ook al zou het zo zijn, ik denk niet dat er veel fysieke winkels op zitten te wachten gezien de kostenstuctuur, als je al credit cards accepteert is het vrij nutteloos ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
nietmachine48 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:10:
Ik heb Paypal ook gekoppeld aan mijn creditcard. Enige tijd geleden via Ebay ( bij een Powerseller!) een item uit UK besteld. Na 2 weken gewacht te hebben, heb ik de verkoper om uitleg gevraagd. Geen reactie van zijn kant. Na meerdere emails gestuurd te hebben - waar ik nul komma nul reactie op kreeg- heb ik een geschil geopend bij Paypal. De hele situatie uitgelegd, waarna zij is gaan informeren bij de verkoper. Keurig binnen 2 weken kreeg ik het volledige bedrag teruggestort. Dus niks dan lof voor Paypal! Van de verkoper niks meer gehoord......
Mijn ervaring is exact andersom. Verkoper had het bedrag al weggesluist, waardoor Paypal het niet meer terug kon halen. Daardoor stond ik dus in mijn hempie.

M.I. is Paypal waardeloos en voegt het te weinig toe. Een CC met goede aankoopverzekering (Visa) lijkt me beter op zijn plaats.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
nietmachine48 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:10:
Dit heb ik ook een keer of 3 gehad in 5 jaar, steeds keurig geld terug gekregen van Paypal. Zelfs zat ik per ongeluk een keer vast aan een downloaddienst welke 3 maanden geld hadden afgeschreven terwijl ik dacht dat het eenmalig voor 1 maand zou zijn. Deze 2 maanden teruggekregen van Paypal. :)

Kleine aankopen doe ik direct van de rekening af. Grote bedragen via de creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:02
En hoe zit het eigenlijk andersom.
Krijg nu nl een bestelling uit Japan.
Wire transfer blijkt erg moeilijk te zijn maar paypal lukt wel.
Ik heb alle kosten al doorberekend (incl de belachelijke verzendkosten van postnll van 6 tientjes, de paypal fee en wisselkoerskosten)
Maar ik zie het niet zitten dat als ik het product verstuur dat geld daarna teruggehaald wordt door paypal en ik en geen geld heb en een hoop kosten gemaakt heb en een lederen jas kwijt ben.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Paypal gaat niet zomaar je geld terughalen, dat doen ze enkel als ze redenen hebben om aan te nemen dat er fraude in het spel is of bij een geschil: via Ebay kan de koper altijd claimen dat hij het product niet heeft ontvangen. Als verkoper ben je dan de sjaak.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrutcamaro
als de verkoper een chargeback claimt via zijn cc maatschappij haalt PayPal het geld gewoon weer van je rekening
Pagina: 1