Sms ethernet modem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swarthoofd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 19:09
Hallo,

Ik ben al enige dagen opzoek naar een sms modem waarmee ik via http een sms kan versturen.
Nu ben ik het volgende tegen gekomen: http://www.areasx.com/ind...1&id=8258&lang_switch=ENG alleen vind ik dit product aan de duren kant.
Weten jullie misschien een andere aanbieder die een goedkoper product verkoopt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:57
Wat is je doel hiervoor precies? Wellicht dat er ook aan andere oplossingen gedacht kan worden (een SMS provider bijvoorbeeld: mailtje naar provider die dan de SMS verzending doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Tja, wat jij wil (zo'n SMS box) is toch voor professionele doeleindes, en dan neem ik aan dat je hem ook daar voor gebruikt. En dat soort apparatuur is vaak nogal aan de prijs.

SMS provider lijkt me ook handiger inderdaad. Misschien handig om ook een budget te geven en iets meer gegevens dan je nu al hebt?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swarthoofd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 19:09
Uiteraard kost het geld maar misschien weet iemand een soortgelijk product tegen een scherpere prijs. Als het niet goedkoper kan zullen we alsnog kiezen voor de Area sms gateway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
swarthoofd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:04:
Uiteraard kost het geld maar misschien weet iemand een soortgelijk product tegen een scherpere prijs. Als het niet goedkoper kan zullen we alsnog kiezen voor de Area sms gateway.
Nogmaals:
vanaalten schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:57:
Wat is je doel hiervoor precies? Wellicht dat er ook aan andere oplossingen gedacht kan worden (een SMS provider bijvoorbeeld: mailtje naar provider die dan de SMS verzending doet)
LiquidT_NL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:02:
Tja, wat jij wil (zo'n SMS box) is toch voor professionele doeleindes, en dan neem ik aan dat je hem ook daar voor gebruikt. En dat soort apparatuur is vaak nogal aan de prijs.

SMS provider lijkt me ook handiger inderdaad. Misschien handig om ook een budget te geven en iets meer gegevens dan je nu al hebt?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.