Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Super Asso&erg klantonvriendelijk klanten xxservice Telfort!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Super Asso & erg klantonvriendelijke klanten xx service van Telfort !

Mensen,

Ik heb net weer gebeld naar de zogenaamde klantenservice van Telfort.. je krijgt dan na ( 12 min x 15 ct per Min & de mobiele kosten per min ) in de wacht te hebben gestaan personeel aan de lijn dat geheel niets weet van stand van zaken en zelfs de diensten van Telfort zelf niet kennen. Als je een normale vraag stelt over een verbinding die het weer voor de zoveelste keer het niet doet en werkt en gewoon totaal niet stabiel is, blijft de persoon aan de telefoon gewoon in herhaling vallen over het feit dat ik later maar terug moet bellen want het is nu op dit moment te druk. Dit is echt schandalig en te GEK voor woorden. De klantenservice is er juist toch voor de klanten of heb ik het nu mis ?? Je betaalt nota bene voor die diensten en als er dan een probleem is dan lijkt het alsof ze je niet kennen. Ik weet voldoende dit is helaas niet de eerste keer maar vanaf nu wel de laatse keer voor mij want ik ga een andere profider zoeken. Zo gaat Telfort namelijk met klanten om !

Dit is wat er op hun website staat maar wat Telfort totaal niet doet dus:

Duidelijke service
Iedere klant is voor ons belangrijk. Centraal staat de manier waarop Telfort een klant van dienst kan zijn. Wij willen vooral duidelijk zijn. Vooraf vertellen we welke service een klant van ons mag verwachten. En die leveren wij dan ook.

Tevens zal ik het hoodkantoor hierover bellen, een schriftelijke klacht indienden bij de directtie van Telfort in Amsterdam, en een klacht op Twitter, een klacht bij ConsuWijzer, en Radar en kassa. Het telefoongesprek is ook door mij opgenomen en dus geheel indien nodig te beluisteren.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:04

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wut? Wat is super asso? En naar mijn weten mag je niet zomaar telefoongesprekken online gooien, iets met wet privacy.

---RAWE CEEK!!!---

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 21:46

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NoFearCreations schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:41:
Wut? Wat is super asso? En naar mijn weten mag je niet zomaar telefoongesprekken online gooien, iets met wet privacy.
Hij gooit het toch ook niet online hij heeft het op verzoek beschikbaar tevens beginnen tegenwoordig alle bandjes met dat dit telefoongesprek opgenomen word voor eventueel evaluatie en educatieve doeleinden. Ze hebben het er echter nooit over dat HUN dit opnemen en jij dit niet mag. Door de stelling zo neer te zetten mag de gebruiker dit prima ook opnemen, en zolang hij het niet op een random site gooit is er niks aan de hand.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
"de zelfde slechte service maar dan super voordelig!"

Telfort kan het gesprek ook opnemen, als hij het zelf ook zo vermeld (voor het persoonlijke contact) dan mag dit gewoon.
Als telforts systeem hier geen rekening mee houdt is hun eigen probleem.

Daarnaast geven de meeste bedrijven zelf al aan: "dit gesprek kan worden opgenomen" hiermee heb je zelf ook al een automatische vrijwaring.

[ Voor 22% gewijzigd door fast-server op 04-01-2013 10:51 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
fast-server schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:45:
...als hij het zelf ook zo vermeld ...
Je hoeft het niet eens te vermelden, je mag gesprekken waaraan je deelneemt (behoudens bepaalde uitzonderingen, waar dit soort gesprekken niet onder vallen.) in principe opnemen.

Ik ben ooit overgestapt van Telfort naar een andere provider (voor telefonie) omdat ik tot twee keer toe echt een nonsenscontact (medewerkster hing gewoon...) had met het klantenaanspreekpunt.

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 04-01-2013 10:51 ]