Beste Tweakers,
Na een crash van mijn computer en leuke BSOD'tjes heb ik besloten om Windows 8 Pro op mijn computer te installeren. Nou ben ik tegen een probleem aangelopen met mijn GTA IV en Episodes From Liberty City installatie, waardoor nu naast mijn studie, baan en beginnend ondernemerschap mijn 'ontspanningsspelletje' ontnomen wordt.
De eerste melding van de installatie die ik te zien krijg is "Your System is incompatible with Grand Theft Auto IV. Please follow the link below for more information." De link is een leuke link van hoe ik Windows XP service pack 3 moet installeren. Kan ik niks meer helaas.
Ik probeer het al enkele dagen of die misschien er een keer wel zin in heeft, maar helaas. Bij beide installaties geeft hij het aan. Hebben jullie misschien ideeën of heb ik nu hele dikke pech?
Informatie
Met vriendelijke groet,
Tom
Na een crash van mijn computer en leuke BSOD'tjes heb ik besloten om Windows 8 Pro op mijn computer te installeren. Nou ben ik tegen een probleem aangelopen met mijn GTA IV en Episodes From Liberty City installatie, waardoor nu naast mijn studie, baan en beginnend ondernemerschap mijn 'ontspanningsspelletje' ontnomen wordt.
De eerste melding van de installatie die ik te zien krijg is "Your System is incompatible with Grand Theft Auto IV. Please follow the link below for more information." De link is een leuke link van hoe ik Windows XP service pack 3 moet installeren. Kan ik niks meer helaas.
Ik probeer het al enkele dagen of die misschien er een keer wel zin in heeft, maar helaas. Bij beide installaties geeft hij het aan. Hebben jullie misschien ideeën of heb ik nu hele dikke pech?
Informatie
- Onder Windows 7 - Home Premium deed hij het prima. Nooit problemen gehad met de installatie en het spel draaide soepel.
- Ik heb van beide spellen geen DVD's. Het was een direct download van Gamersgate met serienummers. De installatie bestanden staan op mijn HDD en zijn al drie keer opnieuw gedownload.
- GTA San Andreas maakt gebruik van een andere installer, die installeert normaal.
- Voor de rest geen problemen gehad met andere spellen.
- CanYouRunIt zet ook vraagtekens bij het OS; maar dat is meer omdat ze windows 8 niet opgegeven hebben in de requirments list.
- Compatibiliteitsmodus op Windows XP SP3, Vista SP1, Vista SP2 en Windows 7 is geen oplossing. precies dezelfde mening
- Drivers up to date.
Met vriendelijke groet,
Tom