Hallo allemaal,
Ik weet niet precies in welk forum ik heb hem moest plaatsen vandaar hier.
Ik heb een laptop van HP met een amd A8 4500m processor i.c.m. HD7670 videokaart.
Standaard ondersteund de apu de videokaart in crossfire.
Prestaties bij moderne spellen zijn prima (RUSE, Empire total war, COD MW3) allemaal directx 10 of hoger. Hij schakelt netjes crossfire in en ik haal acceptabele framerates.
Maar nu het probleem bij oude spellen vlot het voor geen meter
. Nu heb ik gelezen dat crossfire niet werkt bij oude spellen die gebruik maken van directx 9. Eerste reactie geen probleem dat stel ik toch in dat dat hij alleen gebruik maakt van mijn losse videokaart. Maar helaas dit gaat niet
. Hij draait dus alleen op de apu. Framerate bij hoge settings met call of duty 1 ongeveer 40 FPS met langdurige dompers bij rook naar 20 FPS
. Hetzelfde geldt voor Red Orchestra 2.
Kijk ik nu ergens overheen of is er geen mogelijkheid om alleen de losse videokaart te gebruiken
Kan iemand mij tips geven om de prestaties te verbeteren
Ik weet niet precies in welk forum ik heb hem moest plaatsen vandaar hier.
Ik heb een laptop van HP met een amd A8 4500m processor i.c.m. HD7670 videokaart.
Standaard ondersteund de apu de videokaart in crossfire.
Prestaties bij moderne spellen zijn prima (RUSE, Empire total war, COD MW3) allemaal directx 10 of hoger. Hij schakelt netjes crossfire in en ik haal acceptabele framerates.
Maar nu het probleem bij oude spellen vlot het voor geen meter
Kijk ik nu ergens overheen of is er geen mogelijkheid om alleen de losse videokaart te gebruiken
Kan iemand mij tips geven om de prestaties te verbeteren