Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om mijn eerste smartphone te kopen, een Sony Xperia Tipo.
Niks anders dan goeie dingen gehoord van deze smartphone. Enige nadeel is misschien dat de camera niet zo super is. En dat het maar een singlecore processor is.

Ik wil dus graag Spotify en lastfm (en verder ook toffe, handige apps/spelletjes) gebruiken maar blijkbaar zou dit niet goed gaan op deze smartphone, aangezien hij singlecore heeft? (Spotify zou volgens hem véél te zwaar zijn voor deze smartphone)
Is dit onzin of gaat dit gewoon wel lukken?

http://www.pdashop.be/pro...ny-xperia-tipo-zwart.html

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:57

H.Boss

Hugo Boss

Hij werkt super en is goed voor de basiszaken. Draait standaard Android 4.0(Ice Cream Sandwich).

Het scherm kan wat klein zijn als je wat dikkere vingers hebt. Maar verder is die erg snel en klein. Batterijduur is ook extreem lang.

Ik had hem voor mijn moeder gekocht als beginners smartphone.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Verwijderd

Topicstarter
maar zal ik apps zoals spotify en lastfm (om muziek te luisteren) gemakkelijk kunnen draaien? (zonder haperingen, storingen, ...?)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:31:
maar zal ik apps zoals spotify en lastfm (om muziek te luisteren) gemakkelijk kunnen draaien? (zonder haperingen, storingen, ...?)
Lichtelijk of topic, maar met de Last.FM Android app kun je in Nederland geen muziek luisteren. Enkel informatie over bands lezen en je gedraaide tracks inzien. Had iets met rechten ofzo te maken.

http://www.last.fm/help/faq?category=104#508

[ Voor 5% gewijzigd door agoNITE op 04-01-2013 00:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen probleem, ik ben van Belgie :)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
Spotify zou volgens hem véél te zwaar zijn voor deze smartphone
wie is hem?

single core werkt nog steeds prima hoor voor normale zaken.
om muziek te streamen heb je ook echt geen high end telefoon nodig.

spelletjes wordt misschien een ander verhaal, maar de simpele puzzel spelletjes etc moet ook geen probleem zijn, alleen de zware 3d spellen, realistische race games, shooters etc. (hoewel dat wellicht nog meer met de GPU te maken heeft als met de singlecore CPU)

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan weet ik genoeg. Spelletjes spelen hoeft niet, en al zeker niet de high-end games. Dat speel ik wel op m'n PC :) maar de kleinere simpele games zouden dus geen probleem geven op deze smartphone.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Wel een probleem, als je mijn linkje had gevolgt tenminste:
Radio is only available to listeners under conditions which vary depending on the device. Below is a list of devices we support and any associated subscription requirements.
•Google Android - free app; radio only available to subscribers in US, UK and Germany

Verwijderd

Ik zou de Tipo ook willen kopen voor mijn vriendin, enigste vereiste is dat je een T9 keyboard kan instellen, kan iemand mij bevestigen dat dit effectief mogelijk is met de Tipo??

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:14:
Ik zou de Tipo ook willen kopen voor mijn vriendin, enigste vereiste is dat je een T9 keyboard kan instellen, kan iemand mij bevestigen dat dit effectief mogelijk is met de Tipo??
https://play.google.com/s...arch?q=T9+keyboard&c=apps

Zit vast wel iets tussen toch? (wel of niet betaald)

Strava

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-11 18:09
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:14:
Zit standaard in de software, je kan kiezen tussen full QWERTY of T9.
Pagina: 1