Toon posts:

Raar probleem bestandbeheer Mede8er MED1000X3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen week een nieuwe mediaplayer aangeschaft. De keuze is gevallen op de MED1000X3D van Mede8er. Ik ben tot deze keuze gekomen van vanwege de goede ervaringen met de MED500X, de betaproblemen van de PCH A400, nog niet leverbare Dune Max HD 3D en omdat XBMC met externe 3D nog steeds beter kan.

Maar goed. Doos uitgepakt, mijn Samsung Spinpoint 1,5 TB uit de MED500X in de MED1000X3D en gaan! Alles werkt meteen perfect, alle metadata prima werkgegeven etc etc, ik helemaal blij.

Maar nu dat ik via windows explorer en YAMJ to Mede8er aanpassingen wil maken in en aan mijn bestanden vallen mij vreemde dingen op, zoals:

- naar de HD gekopieerde bestanden, via mn netwerk, zijn verdwenen (alle pleite!)
- aangepast bestandsnamen veranderen uit zichtzelf terug naar de oude namen
- in bijvoorbeeld *.nfo toegevoegde tekst is ondanks dat het bestand opgeslagen is na de aanpassingen weg
- verplaatste mappen staan even later gewoon weer terug op hun oude plek.

Kan iemand mij verhelpen? Ik snap er niks van. Met mijn MED500X nooit dit probleem gehad.

Verwijderd

Mogelijk gaat het mis in de afdeling rights management. Veel apparaten hebben de mogelijkheid om de gebruikers rechten te geven die ze in staat stellen bepaalde taken te doen. De rechten staan voor jou mogelijk niet goed en /of ben je niet de hooft gebruiker bv.. Dus kijk in de instellingen welke gebruikers er zijn en controleer de rechten structuur. Anders zou ik de schijf firmateren en het besturings systeem opnieuw instaleren met de laatste versie en kijken of het dan werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2013 00:48 ]