In de .plan (plan: Tweakers komt met nieuwe implementatie cookienotificatie) van vandaag staat het volgende:
Wat ook niet geheel voldoet aan de verwachtingen is dat ik eerder vandaag (andere provider, zelfde land) geen verzoek kreeg om de cookies te accepteren. De check of iemand wel danwel niet over zijn voorkeur voor koekjes moet geven lijkt dus niet helemaal goed te gaan
.
Edit: en toen bedacht ik me dat dit eigenlijk in LD moet..
Echter kreeg ik zojuist wel de nieuwe cookiepopup, terwijl ik dit moment niet bepaald vanaf een Nederlands ip/host zit te werken (schrijf dit vanaf *.bethere.co.uk).Bezoekers vanaf niet-Nederlandse ip-adressen krijgen nog de 'oude' notificatiebalk te zien, waarop ze geen expliciet akkoord hoeven te geven.
Wat ook niet geheel voldoet aan de verwachtingen is dat ik eerder vandaag (andere provider, zelfde land) geen verzoek kreeg om de cookies te accepteren. De check of iemand wel danwel niet over zijn voorkeur voor koekjes moet geven lijkt dus niet helemaal goed te gaan
Edit: en toen bedacht ik me dat dit eigenlijk in LD moet..

[ Voor 3% gewijzigd door Electrowolf op 03-01-2013 20:09 ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work