Hi,
Ik ben op zoek naar een Laptop voor thuis maar ook voor school.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Er zullen veel imternetpagina's open staan. Ik ga veel werken met PowerPoint en Word. Ik wil er ook graag mee gamen, Battlefield 3 en dergelijke.
Wat mag je laptop gaan kosten?
De laptop mag rond de 800 euro gaan kosten.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop zal veel gedragen worden. Van huis naar school en weer terug. Dus het gewicht moet zo laag mogelijk blijven. De accu maakt niet veel uit omdat ik altijd kan opladen. De grootte mag niet groter worden dan 15" en niet kleiner dan 13"
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren. De laptop hoeft ook niet perse een SSD te hebben. Een RAM van 6gb of groter en minstens i5.
Mijn keuzes zijn tot nu toe:
Maar deze zijn allemaal vrij zwaar. Maar voldoen voor de rest wel aan mijn eisen.
Jullie misschien dan suggesties?
Alvast bedankt!
Mvg,
Berry
Ik ben op zoek naar een Laptop voor thuis maar ook voor school.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Er zullen veel imternetpagina's open staan. Ik ga veel werken met PowerPoint en Word. Ik wil er ook graag mee gamen, Battlefield 3 en dergelijke.
Wat mag je laptop gaan kosten?
De laptop mag rond de 800 euro gaan kosten.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
De laptop zal veel gedragen worden. Van huis naar school en weer terug. Dus het gewicht moet zo laag mogelijk blijven. De accu maakt niet veel uit omdat ik altijd kan opladen. De grootte mag niet groter worden dan 15" en niet kleiner dan 13"
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren. De laptop hoeft ook niet perse een SSD te hebben. Een RAM van 6gb of groter en minstens i5.
Mijn keuzes zijn tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N56VJ-S4006H | € 834,05 | € 834,05 |
| 1 | Lenovo IdeaPad Z500-MBYE6MH | € 822,- | € 822,- |
| 1 | Samsung NP350V5C-S03NL | € 799,- | € 799,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.455,05 | |
Maar deze zijn allemaal vrij zwaar. Maar voldoen voor de rest wel aan mijn eisen.
Jullie misschien dan suggesties?
Alvast bedankt!
Mvg,
Berry