Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het is niet zo dat hij scrolled naar de plek van de anchor want die staat immers niet op die pagina, maar meer dat je browser dezelfde scrollpositie probeert te behouden. Dit lijkt me dan ook een tijdelijk probleempje wat waarschijnlijk ook met een harde refresh op te lossen is.
Intentionally left blank
Ah ja idd. Ik dacht even dat ik gewoon de pagina op de achtergrond zag maar dat is een plaatje
. Harde refresh helpt trouwens niet.
Maar je hebt gelijk dat dat dan idd louter optreedt voor die mensen die tijdens de introductie van de melding een pagina aan het refreshen zijn.
Maar je hebt gelijk dat dat dan idd louter optreedt voor die mensen die tijdens de introductie van de melding een pagina aan het refreshen zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
ik had het issue ook. opgelost door naar GoT te gaan, daar de cookies te accepteren en dan weer terug naar de nieuwspagina te gaan....
window.scrollTo(0,0) in de popup JS code zou volgens mij ook wonderen doen
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Same here, paar keer CTRL F5 en ik kon dat ding wegklikken.
Waarom moe(s)t dat nu overigens 2 keer? Eerst dat balkje helemaal onderin, die ik een tijd terug al had weggeklikt. Die was er vandaar weer en niet lang daarna de popup die eerst helemaal buiten beeld stond.
Waarom moe(s)t dat nu overigens 2 keer? Eerst dat balkje helemaal onderin, die ik een tijd terug al had weggeklikt. Die was er vandaar weer en niet lang daarna de popup die eerst helemaal buiten beeld stond.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat heb ik inderdaad voor de zekerheid maar even gedaan aangezien ik de code toch nog open had staanSKiLLa schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:21:
window.scrollTo(0,0) in de popup JS code zou volgens mij ook wonderen doen
Lijkt me dat dat het verder dus wel fixed
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.