Ik heb een reeks uitgeschreven gesprekken met een kennis die ik uit wil printen in boekvorm, als pocket of zo. Het format is niet heel belangrijk, maar ik wil niet zelf alles op A4 uitprinten en dan met een ringbandje aan de slag. Het moet een handzaam formaat zijn, zoals pocket, maar het mag ook wat groter zijn. Ik heb maar twee exemplaren nodig.
Zoekende op internet kom ik natuurlijk de nodige sites tegen die dit aanbieden. Dat is het probleem niet. Het punt is dat ik het bestand het liefste niet wil uploaden en dus uit handen wil geven.
Ik heb ooit gehoord van een apparaat waarmeer je boeken ter plekke kunt uitprinten. Dat zou hetzelfde werken als met foto's bij de Mediamarkt of de fotograaf. USB-stick erin, bestanden selecteren en printen maar.
Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? Hebben jullie ervaring hiermee?
Zoekende op internet kom ik natuurlijk de nodige sites tegen die dit aanbieden. Dat is het probleem niet. Het punt is dat ik het bestand het liefste niet wil uploaden en dus uit handen wil geven.
Ik heb ooit gehoord van een apparaat waarmeer je boeken ter plekke kunt uitprinten. Dat zou hetzelfde werken als met foto's bij de Mediamarkt of de fotograaf. USB-stick erin, bestanden selecteren en printen maar.
Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? Hebben jullie ervaring hiermee?