Hallo allen,
Ik heb een aantal tabellen:
Een Verzekeraar heeft meerdere Producten. Verzekeraars zijn gelinkt aan Producten d.m.v. ID (FK)
Producten zijn vervolgens gelinkt aan bepaalde Voorwaarden.
Wat ik moet hebben is;
Een LINQ query die alle Voorwaarden ophaalt voor de Producten die van toepassing zijn op de Verzekeraar.
Ik vermoed dat ik echt compleet verkeerd bezig ben of in ieder geval via een flinke omweg. Dit heb ik nu;
Kunnen jullie wat suggesties aandragen? Aangezien ik compleet vast zit.
Ik heb een aantal tabellen:
- Voorwaarden
- Producten
- Koppeltabel die 'Voorwaarden' en 'Producten' aan elkaar koppelt d.m.v. elkaars ID
- Verzekeraar
Een Verzekeraar heeft meerdere Producten. Verzekeraars zijn gelinkt aan Producten d.m.v. ID (FK)
Producten zijn vervolgens gelinkt aan bepaalde Voorwaarden.
Wat ik moet hebben is;
Een LINQ query die alle Voorwaarden ophaalt voor de Producten die van toepassing zijn op de Verzekeraar.
Ik vermoed dat ik echt compleet verkeerd bezig ben of in ieder geval via een flinke omweg. Dit heb ik nu;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| var voorwaarden = from vw in zvData.pdfs where vw.id == (from vwpr in zvData.pdf_products from prId in zvData.products where prId.id == (from pr in zvData.products where pr.insurance_provider_id == item select pr.id) select vwpr.pdf_id) select vw.filename; |
Kunnen jullie wat suggesties aandragen? Aangezien ik compleet vast zit.
[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 03-01-2013 12:49 . Reden: Code leesbaar gemaakt ]