Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hp printer probleem in windows 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP 1315 all in one printer , nu heb ik een probleem om hem werkend te krijgen op windows 8.
Ik heb de drivers voor windows 8 gevonden (AIO_CDB_NonNet_Full_Win_WW_140_408) , alles geïnstalleerd en na installatie blijkt dat de printer niet werkt zoals hij moet.
Printer wordt dus herkend door windows 8 , ik kan documenten inscannen endergelijke , MAAR printen werkt gewoon niet .
Indien ik een document wil afdrukken staat de HP 1315 er niet tussen ?????

Afdrukken is dus onmogelijke , vind het wel raar dat de printer herkend wordt om documenten in te scannen , maar dat bij het uitprinten ervan de printer niet te vinden is .

Printer is dus wel al een oud dingetje , maar hij werkt perfect op windows 7 (getest op de laptop) , probleem zit dus bij windows 8 , iemand een oplossing ???????

Verwijderd

Druk is op printer toevoegen, mogelijk helpt het als je hem handmatig te instaleren (foutje van installatie pakket). Je kan ook de software voor de printer inclusief driver instaleren onder 'admin' modus, misschien lukt het dan?

Verwijderd

Topicstarter
Bij printer toevoegen staat de HP 1315 er niet tussen .
Ik heb enkel de drivers geinstalleerd , nadien de drivers + software (als admin) , maar niets werkt .
Enkel bij scannen wordt de printer herkend maar niet om te printen ??