Nokia e52 Cookie balk blijft in de weg zitten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webhalla
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 09:03
Helaas is sinds de cookie wetgeving Tweakers.net niet meer te gebruiken op de onverwoestbare Nokia e52 business-fone.
Bijna de gehele onderste helft van het scherm bevat een zwarte balk met text die buiten het scherm "gecentreerd" is. Alle knoppen/links om cookies te accepteren zijn ook nog niet bereikbaar en scrollen niet mee, je komt er dus gewoon niet vanaf. PCMWEB.nl daarintegen werkt wel soepel. Je moet dus echt wel een doorzetter zijn om tweakers.net te willen blijven bezoeken op een Nokia e52.
Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Op deze Nokia staat toch net als op de N73 Symbian 4.0 software welke versie heb je? Heb je al gezond naar een firmware update? Volgens mij is het toch mogelijk om de pagina uit te zoemen of via een 'Tab-toets' te navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
daar staat Symbian S60 op (tenzij er ondertussen al een update voor gekomen is, maar dat betwijfel ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webhalla
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 09:03
@Larsiano, efari heeft gelijk. Daar staat momenteel s60 3.2 op. De laatste update is van 2-jun-2012

Het goede nieuws is te lezen op de frontpage van Tweakers. Juist vandaag heeft Tweakers.net een update uitgebracht van de cookies-waarschuwings-pagina. (plan: Tweakers komt met nieuwe implementatie cookienotificatie). Deze is wel te scrollen op de E52 en dus ook positief te beantwoorden.

Bedankt voor alle reacties.

Tevens valt het mij op dat de jquery bibliotheken ook steeds vaker werken op de E52. Hierdoor zijn een heleboel sites weer beschikbaar.
Johan