Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht! Leuke laptop

Pagina: 1
Acties:

• Tomtomgogo
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beste mensen bij deze de beste wensen!

Om dit jaar goed van start te gaan wil ik voor de studie/werk een andere laptop gaan aanschaffen.
Ik loop op dit moment nog met een MSI gx620 waar ik altijd met plezier mee gewerkt heb\gegamed heb, maar zoals je mischien al wel een beetje door zult hebben krijgt deze knul na 4 jaar dienst toch wel wat gebreken.
Zoals je vast en zeker zult begrijpen is er in de jaren enorm veel verandering begaan betreft vorderingen in de hardware vandaar deze vraag.

Ik ben op zoek naar het volgende.

Een laptop met een zakelijk uiterlijk maar toch wat pit ,met toch wat verlichting en kleurtjes is niet erg.

Wat gebruik ik zowel?

VMware
Adobe firework
( en andere ict meuk)

Verder game ik ook nog wel wat ( jaja)

Borderlands 2
Battlefield 3

Verder gaat hij dagelijks mee vind het niet erg als hij wat groter is een 17inch mag van mij dus best!
Een combi tussen een ssd en een hdd als second drive is ook niet mis

De reden dat ik jullie toch wat feedback wilde vragen is vooral omdat ik verschillende dingen lees.

Bijv. De lenovo Y500 i7 versie á 999€ lijkt wat mij betreft een top ding maaarrrrr dan lees je toch weer wat dingen met betrekking tot uitbreiden en alternatieven zoals ssd en ram, wat vinden jullie? dit forum brengt mij altijd wel weer naar de goeie meuk vandaar dat de waardering enorm is vanaf hier!

Mijn budget is wel zo rond de 1000€

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties en wacht met smart af!

Groet
Tom }:O

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Wil je per se on-the-go gamen? Anders zou ik eerder voor een desktop en laptop combinatie gaan. Voor iets meer dan 1000 euro kun je een hele mooie laptop en lekker snelle desktop hebben namelijk.

• Tomtomgogo
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mijn desktop heb ik in die 4 jaar al flink voor kunnen werken en naar mijn doen piekfijn voor elkaar dit is puur voor een laptop waar ik lekker mee aan de slag kan en verder alternatief als gamelaptop kan gebruiken.

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
ik denk niet dat je onder de lenovo y500 uit komt..

alternatieven zijn asus n56 (ook gt650m en 1080p )
dell inspiron 17r se (gt650m en 1080p)

de inspiron is het goedkoopste (even sheet van darkstone bekijken)

in de lenovo kan je gewoon een ssd stoppen (msata) en de hdd ernaast.
ram kan je gewoon upgraden

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm