Bij mijn nieuwe laptop de Dell 17R se, als ik aan de onderkant , in het linker half vlak een klein beetje druk uitoefen(bijvoorbeeld op schoot zetten, vastpakken), dan hoor ik een soort klik geluid van binnen uit komen. Ik hoor het dus indien de druk wordt uitgeoefend in het linker halfvlak, dus niet de kant van de subwoofer(zie plaatje). Het geluid lijkt steeds uit hetzelfde punt te komen, ongeveer uit het midden van het half vlak waar ik het over heb.
Op het plaatje dus ook aan de linkerkant:

Dell zegt dat het niks uitmaakt, en waarschijnlijk een schroef is die loszit of dat er ergens binnen teveel/te weinig spanning zit op het frame.
Wat zeggen jullie? Toch laten repareren, dan moet dus de hele laptop uit elkaar gehaald worden omdat alles vastzit aan de onderkant(bottom-base)? Of kan het geen kwaad dit? Zal dit later misschien nog problemen kunnen opleveren?
De laptop zelf lijkt wel gewoon goed te werken.
Op het plaatje dus ook aan de linkerkant:

Dell zegt dat het niks uitmaakt, en waarschijnlijk een schroef is die loszit of dat er ergens binnen teveel/te weinig spanning zit op het frame.
Wat zeggen jullie? Toch laten repareren, dan moet dus de hele laptop uit elkaar gehaald worden omdat alles vastzit aan de onderkant(bottom-base)? Of kan het geen kwaad dit? Zal dit later misschien nog problemen kunnen opleveren?
De laptop zelf lijkt wel gewoon goed te werken.