Hallo beste mensen,
Ik ben hard toe aan een nieuwe pc. Ik heb mij al jaren niet echt meer verdiept in hardware, maar recentelijk ben ik vooral hier op het forum aardig wat topics bij langs gegaan. Ik zou het erg op prijs stellen als mensen mij wat kunnen helpen en tips geven op mijn systeem!! alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mn systeem sowieso aansluiten op mijn tv, om films en series te kijken. Daarnaast wil ik hem gebruiken om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 1000 euro, inclusief nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
externe harde schijf (voor muziek en film opslag)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou mooi zijn als ie aardig stil is. Al neem ik aan dat de meeste huidige pc's stil zijn..
Hier is mijn lijstje. Ik heb de meeste prijsinfo van alternate
mvg,
mathijs
Ik ben hard toe aan een nieuwe pc. Ik heb mij al jaren niet echt meer verdiept in hardware, maar recentelijk ben ik vooral hier op het forum aardig wat topics bij langs gegaan. Ik zou het erg op prijs stellen als mensen mij wat kunnen helpen en tips geven op mijn systeem!! alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mn systeem sowieso aansluiten op mijn tv, om films en series te kijken. Daarnaast wil ik hem gebruiken om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de 1000 euro, inclusief nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
externe harde schijf (voor muziek en film opslag)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zou mooi zijn als ie aardig stil is. Al neem ik aan dat de meeste huidige pc's stil zijn..
Hier is mijn lijstje. Ik heb de meeste prijsinfo van alternate
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 203,95 | € 203,95 |
| 1 | MSI Intel Z77 Express Z77A-G43 | € 81,80 | € 81,80 |
| 1 | Sapphire HD 7950 Boost 3GB GDDR5 | € 270,99 | € 270,99 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Iiyama ProLite E2473HDS-B1 Zilver | € 0,- | € 190,- |
| 1 | Arctic Cooling Freezer 13 Pro | € 30,64 | € 30,64 |
| 1 | Kingston HyperX KHX1333C9D3B1K2/8G | € 39,- | € 39,- |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,50 | € 54,50 |
| 1 | Adata S510 120GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1022,78 | |