EQ3-max radiator thermostaat ervaringen? (of alternatieven)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-06 19:28

-36-

Trust me. I'm an amateur

Topicstarter
Ik wil in mijn huis met blokverwarming graag makkelijk over meerdere (4) zones de temperatuur willen regelen. De thermostaatkranen op de radiatoren heb ik al laten installeren. Maar zit nu in dubio hoe ik de radiatoren het beste (draadloos) kan aansturen. Vanwege onregelmatige urer gaat alleen een klokthermostaat niet werken en zou dan ook graag een extra regel unit (of aan/uit knop) bij de voordeur willen hebben.

Naast wat alternatieven zoals de honeywell hr80 (duur) en wat goedkope 1 zone setjes van de conrad lijkt de eq-3 max! een flexibel en betaalbaar systeem met losse aan en uitknoppen en een smartphone-app + servertje.

Helaas, is er op internet niet al te veel (postieve) info te vinden over de kwaliteit van dit systeem en ik vroeg me dan ook af of er tweakers zijn die deze set zelf hebben, of een vergelijkbaar systeem kunnen aan/afraden?

productsite: http://www.eq-3.de/max-heizungssteuerung.html

[ Voor 3% gewijzigd door -36- op 02-01-2013 21:04 . Reden: link toegevoegd ]

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 13:39
beetje laat, ik zie het nu pas. Maar ik vind het een erg leuk systeem. Met blokverwarming (geen cv die je aan moet schakelen) werkt het alleen maar beter. Zie paar berichten die ik in deze thread gepost heb

maxtrash in "Domotica. Ervaringen en vragen."