Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Hey, het is weer is tijd om een nieuwe smartphone te kopen en ik dacht aan de Xperia S en de HTC Desire X. Echter twijfel ik nog enorm.. Ik vind ze er beiden goed uitzien, maar bij de Desire X bvb vind ik het spijtig dat de camera niet beter is en het intern geheugen niet iets groter is. De Xperia S is daarentegen weer iets duurder en zit met het Sony/Android systeem.. en hier hoor ik niet zo'n goeie dingen over? Ook zou de batterij van de Xperia S niet zo lang meegaan als die van de Desire X.

Ik heb nu een Wildfire S en ben dus het HTC Sense systeem gewoon, heb ook geen ervaring met Sony smartphones. Ik hoopte dat jullie me iets meer meningen zouden kunnen geven ivm deze smartphones :)

Ook zei een vriend van me dat ik eens naar de HTC 8S moest kijken, maar ik ken al helemaal niets van windows phones. :)

http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/300445;317618/

[ Voor 3% gewijzigd door Geforce660 op 02-01-2013 20:49 ]

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
No brainer sony xperia s, waarom:
-Veel beter scherm (1280*720 vs 800*480)
-veel meer intern geheugen (32GB vs 4GB)
-meer ram(1 GB vs 768MB)
-Betere camera
-in mijn ogen mooier design
-Dezelfde processor, maar hoger geklokt(1.5 GHZ vs 1 GHZ)

Het sony besturingssysteem werkt mijn inziens prima en bevat weinig overbodige rompslomp behalve wat voorgeinstalleerde apps.
De enige reden waarom de desire x aantrekkelijk is, dat is de batterijduur, maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat met de sony xperia s makkelijk een dag uitgezeten kan worden.
De 8s is inderdaad een aantrekkelijk alternatief, maar het lage interne geheugen in combinatie met de onmogelijkheid om apps op de sd kaart te zetten lijkt mij zeer vervelend..

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Xperia S man, geen twijfel mogelijk.

• Geforce660
de Nokia Lumia 800 komt ineens in promotie hier: 190€ maar.. Heeft een single core processor van 1400mhz.. maar verder lijkt deze in orde? Voor deze prijs hier voor gaan of?

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:35
Realiseer je wel dat voor deze lumia 800 weinig tot geen nieuwe apps uitkomen en het besturingssysteem na wp 7.8 niet meer geupdated wordt!

• Geforce660
michaelscott schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:24:
Realiseer je wel dat voor deze lumia 800 weinig tot geen nieuwe apps uitkomen en het besturingssysteem na wp 7.8 niet meer geupdated wordt!
Dat is idd het grote struikelpunt!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nou, dat hij na 7.8 niet meer ondersteunt wordt is niet zeker hoor. Als hij niet een nieuwe officiele Windows Phone versie krijgt kunt je er wel vanuit gaan dat Nokia op zijn wat updates toevoegt met nieuwe apps/ features.

Maar voor c.a. 200 euro heb je ook een Xperia Sola. Een 3.7" Dual Core Android phone.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:52

Shabbaman

Got love?

Ik vind de skin van Sony nog wel meevallen. Sense van HTC is ook niet briljant ofzo.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• hardcorewezel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
heb zelf de Sony arc. En de skin is gewoon goed. Vind het persoonlijk beter dan die van Samsung.
Verder zijn de updates van Sony gewoon goed. Ze zijn wat traag maar komen er wel.

Als je voor de Sony xperia s gaat heb je wel een toestel dat zich kan meten met de grote jongens op de markt. Voor vaak de helft van de prijs.
Pagina: 1