Windows 8 apps werken niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Hey guys,

Geen enkele van mijn apps doet het nog. Start ik Skype dan zie ik een blauw scherm en verder totaal niets. Start ik het weer, scherm paars en niets. Beursapp: groenscherm met logo en totaal niets. Start ik de store, scherm groen met logo, ronddraaide bolletjes, en dan zit ik na 30 sec weer op mijn metro scherm.

Al ervaring hiermee?

[ Voor 7% gewijzigd door Passeridae op 02-01-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Sinds vandaag ook een win8 laptop hier, al vanaf begin af aan deze problemen idd.
Daarnaast kan ik niet eens chrome downen door javascipts, alles geprobeerd, niks werkt. Morgen ff bellen met de winkel, dan evt. een update.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Ja en nu? Want voorlopig zit ik met het probleem dat geen enkele app dus werkt! Zelfs dingen als Skype niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01

TheVMaster

Moderator WOS
En nu? En nu helemaal niets! Ga eerst maar zelf even zoeken voor je een topic aanmaakt enneh.....wel beetje vriendelijk blijven he 8)7

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 04-01-2013 10:31 ]

Dit topic is gesloten.