Hey mede tweakers.
Een tijd geleden heb ik hier een post geplaatst voor een nieuwe videokaart.
Het is uiteindelijk de HD 7850 2gb versie van Sapphire geworden.
Echter op willekeurige tijden freezed mijn pc en kan ik helemaal niets meer doen behalve een harde reset geven.
Heb de laatste drivers voor de videokaart en de laatste drivers voor mijn mobo.
Bij het uitpakken van de kaart zat er een kabeltje bij ( 2x3 pin ) naar 1x4( flat ) om aan te sluiten op het stroom circuit van mijn psu na gekeken te hebben naar de aanwezige kabels in de pc kwam ik tot de ondekking dat ik al zo een kabelrechtstreeks uit mijn psu had zitten die uitkomt op zo een 2x3pin en vanuit de 2x3 pin gaat hij door naar een 2x2 en een 1x2 . die heb ik dus gebruikt.
zou ik het dus kunnen oplossen door de meegeleverde kabel te gebruiken of is het iets anders?
volgens de specs
pricewatch: Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5
zou hij een 500 Watt Power Supply is required.
500 watt power supply nodig hebben. ik heb een 800 watt psu erin zitten dus zou genoeg moeten zijn toch?
Weet iemand een oplossing? alvast bedankt!
het is dus een 600watt ipv 800
Een tijd geleden heb ik hier een post geplaatst voor een nieuwe videokaart.
Het is uiteindelijk de HD 7850 2gb versie van Sapphire geworden.
Echter op willekeurige tijden freezed mijn pc en kan ik helemaal niets meer doen behalve een harde reset geven.
Heb de laatste drivers voor de videokaart en de laatste drivers voor mijn mobo.
Bij het uitpakken van de kaart zat er een kabeltje bij ( 2x3 pin ) naar 1x4( flat ) om aan te sluiten op het stroom circuit van mijn psu na gekeken te hebben naar de aanwezige kabels in de pc kwam ik tot de ondekking dat ik al zo een kabelrechtstreeks uit mijn psu had zitten die uitkomt op zo een 2x3pin en vanuit de 2x3 pin gaat hij door naar een 2x2 en een 1x2 . die heb ik dus gebruikt.
zou ik het dus kunnen oplossen door de meegeleverde kabel te gebruiken of is het iets anders?
volgens de specs
pricewatch: Sapphire HD 7850 OC 2GB GDDR5
zou hij een 500 Watt Power Supply is required.
500 watt power supply nodig hebben. ik heb een 800 watt psu erin zitten dus zou genoeg moeten zijn toch?
Weet iemand een oplossing? alvast bedankt!
het is dus een 600watt ipv 800
[ Voor 1% gewijzigd door Consigliere op 02-01-2013 20:26 . Reden: 800 liegebeest ]
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput