Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:57

KennyPlox

feest vierende banaan

Topicstarter
Beste mede Tweakers.

Zoals de titel al zegt, ik zoek een nieuwe ps3 headset. Waarom? Mijn Turtle Beach P11 is om het even grof te zeggen, poep. Ik kan de headset niet 'normaal' opdoen aangezien hij daar op de grootste stand zelfs te klein voor is(enorm hoofd ahoy!) Hij 'valt' dan ook op mijn haren waarna er na een gaming sessie een grote platte streep op mijn haar te zien is.
Ik heb gisteren de Razer Carcharias(?) op het oog gekregen, maar spijtig genoeg is deze niet voor de ps3 geschikt. Ik heb ook gegoogled en heb zoveel resultaten gekregen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. 7.1, 5.1, surround, het zegt mij allemaal niks

Kort samengevat wat de headset voor dingen moet kunnen:
-Lekker 'comfy'. Moet gewoon 3 uur op kunnen blijven zonder dat er pijn ontstaan
-Groot. Ik heb echt een enorm hoofd, of het zo maar te zeggen
-Mag max 80-90 euro kosten(uitschieters naar max 100)
-Moet goede mic hebben(hoeft geen superkwaliteit mic te zijn, zolang ik maar verstaanbaar ben
-Goed geluid. Ik ben echt geen audiofiel, maar niet dat het een en al ruis is

Ik speel vooral FPS, denk hierbij aan BF3, BO2 etc. Ik hoef mijn tegenstanders niet ultra-super precies kunnen lokeren ofzo.
Ik hoop dat jullie me bij deze belangrijke keuze kunnen helpen!

Groetjes, en al bedankt als je dit topic door kijkt!
Kenny
(ik weet trouwens niet precies of dit hier hoort, sorry als ik verkeerd zit!)

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-08 21:33
Zelf ben ik een grote Sennheiser fan, goed geluid en geeft waar voor je geld.
pricewatch: Sennheiser Sennheiser U 320
(Sorry voor de 3,- boven je budget XD )

Deze Sharkoon is ook weer wat over je budget heen, maar heeft 7.1 surround sound en verder een goede headset:
http://www.headsetshop.nl...c-s7-pc-ps3-xbox-360.html

Zeg maar wat je er van vind :)

PS:
Als het je echt niet uit maakt hoe hij eruit ziet, kun je voor de Sony bluetooth headset gaan. Al ben ik hier zelf geen fan van omdat er altijd een kleine vertraging blijft blij bluetooth. Deze is wel minimaal, maar minimaal is nog steeds wat. En je moet hem na een tijd opladen... Maar geluid is super van deze, en zit heel goed. Al ziet hij er echt NIET uit :p !
pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Topicstarter
Sandert98 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:27:
Zelf ben ik een grote Sennheiser fan, goed geluid en geeft waar voor je geld.
pricewatch: Sennheiser Sennheiser U 320
(Sorry voor de 3,- boven je budget XD )

Deze Sharkoon is ook weer wat over je budget heen, maar heeft 7.1 surround sound en verder een goede headset:
http://www.headsetshop.nl...c-s7-pc-ps3-xbox-360.html

Zeg maar wat je er van vind :)

PS:
Als het je echt niet uit maakt hoe hij eruit ziet, kun je voor de Sony bluetooth headset gaan. Al ben ik hier zelf geen fan van omdat er altijd een kleine vertraging blijft blij bluetooth. Deze is wel minimaal, maar minimaal is nog steeds wat. En je moet hem na een tijd opladen... Maar geluid is super van deze, en zit heel goed. Al ziet hij er echt NIET uit :p !
pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3
Die Sharkoon X-tatic S7 ziet er wel leuk uit, en vind die Sony er echt niet uitzien nee :P
Zijn wel over het budget ja, en ik zou het echt liever onder de 100 willen hebben, maar die Sharkoon zal ik misschien wel overwegen als niemand anders nog iets heeft. Thanks!

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
O, hier trouwens een review van de Sennheiser :)
http://www.gamer.nl/achte...57/review-sennheiser-u320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Topicstarter
Ik zit een beetje te twijfelen tussen die twee: Ik heb bij Sharkoon een gevoel dat het een echte gaming-headset is en dat heb ik bij de Sennheiser niet zo...
Zijn wel duur, en ik zou toch eigenlijk wel rond die 85-95 euro willen blijven.. als niemand goedkopere opties heeft word het denk ik de Sharkoon :P

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
De Sennheiser is toch echt ook een gaming headset ;) . Maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Topicstarter
Als niemand goedkopere opties, sluit ik hem morgenochtend. Het word inderdaad de Sharkoon, vind die er ook mooier uitzien :P

EDIT: Als ik het überhaupt kan sluiten... xD

[ Voor 16% gewijzigd door KennyPlox op 05-01-2013 18:21 ]

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, hoe vind je je nieuwe headset? Werkt ie een beetje goed met de ps3? Ik twijfel namelijk nog of ik de P11 zal kopen of niet...
Pagina: 1