Beste mede Tweakers.
Zoals de titel al zegt, ik zoek een nieuwe ps3 headset. Waarom? Mijn Turtle Beach P11 is om het even grof te zeggen, poep. Ik kan de headset niet 'normaal' opdoen aangezien hij daar op de grootste stand zelfs te klein voor is(enorm hoofd ahoy!) Hij 'valt' dan ook op mijn haren waarna er na een gaming sessie een grote platte streep op mijn haar te zien is.
Ik heb gisteren de Razer Carcharias(?) op het oog gekregen, maar spijtig genoeg is deze niet voor de ps3 geschikt. Ik heb ook gegoogled en heb zoveel resultaten gekregen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. 7.1, 5.1, surround, het zegt mij allemaal niks
Kort samengevat wat de headset voor dingen moet kunnen:
-Lekker 'comfy'. Moet gewoon 3 uur op kunnen blijven zonder dat er pijn ontstaan
-Groot. Ik heb echt een enorm hoofd, of het zo maar te zeggen
-Mag max 80-90 euro kosten(uitschieters naar max 100)
-Moet goede mic hebben(hoeft geen superkwaliteit mic te zijn, zolang ik maar verstaanbaar ben
-Goed geluid. Ik ben echt geen audiofiel, maar niet dat het een en al ruis is
Ik speel vooral FPS, denk hierbij aan BF3, BO2 etc. Ik hoef mijn tegenstanders niet ultra-super precies kunnen lokeren ofzo.
Ik hoop dat jullie me bij deze belangrijke keuze kunnen helpen!
Groetjes, en al bedankt als je dit topic door kijkt!
Kenny
(ik weet trouwens niet precies of dit hier hoort, sorry als ik verkeerd zit!)
Zoals de titel al zegt, ik zoek een nieuwe ps3 headset. Waarom? Mijn Turtle Beach P11 is om het even grof te zeggen, poep. Ik kan de headset niet 'normaal' opdoen aangezien hij daar op de grootste stand zelfs te klein voor is(enorm hoofd ahoy!) Hij 'valt' dan ook op mijn haren waarna er na een gaming sessie een grote platte streep op mijn haar te zien is.
Ik heb gisteren de Razer Carcharias(?) op het oog gekregen, maar spijtig genoeg is deze niet voor de ps3 geschikt. Ik heb ook gegoogled en heb zoveel resultaten gekregen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. 7.1, 5.1, surround, het zegt mij allemaal niks
Kort samengevat wat de headset voor dingen moet kunnen:
-Lekker 'comfy'. Moet gewoon 3 uur op kunnen blijven zonder dat er pijn ontstaan
-Groot. Ik heb echt een enorm hoofd, of het zo maar te zeggen
-Mag max 80-90 euro kosten(uitschieters naar max 100)
-Moet goede mic hebben(hoeft geen superkwaliteit mic te zijn, zolang ik maar verstaanbaar ben
-Goed geluid. Ik ben echt geen audiofiel, maar niet dat het een en al ruis is
Ik speel vooral FPS, denk hierbij aan BF3, BO2 etc. Ik hoef mijn tegenstanders niet ultra-super precies kunnen lokeren ofzo.
Ik hoop dat jullie me bij deze belangrijke keuze kunnen helpen!
Groetjes, en al bedankt als je dit topic door kijkt!
Kenny
(ik weet trouwens niet precies of dit hier hoort, sorry als ik verkeerd zit!)
denk ik dan...