"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
* real[B]art mompelt iets over sql-injectie...Glaanie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:06:
Ik zal het morgen vragen aan een devver, helaas bestaan er (nog) geen knopjes voor, behalve een database aanpassing, waar ik om begrijpelijke redenen geen rechten op heb
Dank je
[ Voor 3% gewijzigd door real[B]art op 09-01-2013 23:03 ]
Het enige wat ik je dus kan voorstellen is de review bij het ene product te verwijderen en bij de ander te plaatsen. Of gewoon laten staan.
Wat ik wel heb gedaan is beide uitvoeringen bij elkaar gezet onder 1 product (het is toch hetzelfde op de USB adapter na), zodat je review in ieder geval wel zichtbaar is op de productpagina: http://tweakers.net/produ...n-microsdhc-8gb-class-10/
Ja, bijv productreview: Adata XPG Gaming V2.0 AX3U1600GB2G9-DG2 review door TERW_DAN die hoort aan pricewatch: Adata XPG Gaming V2.0 AX3U2000GB2G9-DG2 te hangen. Dat product lijkt sowieso nauwelijks te vinden te zijn, want als je XPG v2.0 inrammelt kom je die niet tegen (het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de nieuwe PW echt niet).Glaanie schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:46:
Dat is mij niet bekend, kan je daar voorbeelden van geven?
Hij heeft altijd aan die DDR3-2000 kit gehangen (ik heb het product afaik toen zelf nog gesubmit omdat deze er niet instond), maar nu is dat dus niet meer zo en hangt die aan de verkeerde kit. Hierdoor klopte er ook ineens linkjes naar deze kit niet meer vanuit andere reviews.
[ Voor 21% gewijzigd door ACM op 10-01-2013 20:53 ]
Verwijderde review: productreview: Kingston microSDHC 8GB Class 10 + SD-Adapter review door real[B]art
Herplaatste review: productreview: Kingston microSDHC 8GB Class 10 + SD-Adapter + USB reader review door real[B]art
Bedankt voor de moeite en de uitleg!