Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Notificatie gaat niet weg (Battlefield 3 actie)

Pagina: 1
Acties:

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Rechtsbovenin naast je gebruikersnaam staan je berichten, notificaties en instellingen icoontje. Bij de notificaties staat bij mij nog steeds: verlenging inschrijving Battlefield3 actie 11-'11. Ik krijg dat niet weg. Er staat nergens een kruisje... melding is niet klikbaar en als ik kijk onder "Bekijk recente notificaties" dan kan ik ook nergens klikken om die melding uit te zetten. Stoor me er al een poosje aan, maar dacht laat ik het eens even melden :)

Oja ik heb het geprobeerd met ie10 en nieuwe Mozilla.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW23 op 02-01-2013 15:50 ]

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:32

Soggney

Zeekomkommer

Ik wou dezelfde bug net vermelden.
Ook kunnen notificaties zelf niet verwijderd/onzichtbaar/"markeren als gelezen" worden.
Maar dat is misschien een featurereq.
Browser: Opera 12.10 op Windows 7.

[ Voor 9% gewijzigd door Soggney op 02-01-2013 18:21 . Reden: Specs ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Notificaties worden automatisch als gelezen gemarkeerd worden als je de popup opent. Waarom dat in dit geval niet gebeurd is iets dat we uit zullen moeten zoeken...

Intentionally left blank

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Staat het er echt als ongelezen? Of is het gewoon iets dat in het lijstje blijft staan? Ik bedoel: bij mij staan er in die dropdown ook 4 items, maar het icoontje licht niet op ofzo. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
NMe schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:02:
Staat het er echt als ongelezen? Of is het gewoon iets dat in het lijstje blijft staan? Ik bedoel: bij mij staan er in die dropdown ook 4 items, maar het icoontje licht niet op ofzo. :)
Nee staat niet op ongelezen, maar ik wil gewoon dat lijstje leeg maken. Vind het irritant dat die oude dingen blijven staan terwijl ik daar niets meer mee hoef.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:35

rob_erwt

What does this button do?

Dan is het geen bug maar bij design: in die popup/dropdown worden altijd je laatste 4 notificaties getoond.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
rob_erwt schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:49:
Dan is het geen bug maar bij design: in die popup/dropdown worden altijd je laatste 4 notificaties getoond.
Oke, maar wat heb je hier aan als die "oude" berichten niet eens meer klikbaar zijn nadat ze gelezen zijn?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

JanW23 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:07:
[...]
Oke, maar wat heb je hier aan als die "oude" berichten niet eens meer klikbaar zijn nadat ze gelezen zijn?
Dat is inderdaad een valide punt waar we (nog steeds) naar moeten kijken :)

Intentionally left blank

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Duidelijk, was niet de enige dus. Succes ermee dan maar :) merk wel wanneer ik er iets mee kan.
Pagina: 1