Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Wat cryptische titel maar hopelijk toch duidelijk.

Ik heb een Acer Liquid Gallant Duo, een dual SIM telefoon met een 4.3" qHD scherm, ICS 4.0.4 out of the box, MTK6575 processor/chipset en 1 GB RAM + 4GB ROM, waarvan 1.6 GB beschikbaar als USB storage. Geen perfecte telefoon maar zeker niet slecht, zeker gezien de display en de prijs (£160 bij Expansys UK, simlock-vrij). Ik heb de telefoon geroot zoals beschreven op Modaco, en de Superstock Build #1 custom ROM op staan (minimale customisatie, echte custom ROMs als CM zijn er niet voor deze telefoon).

Nu heb ik net CoPilot Live Premium Europe gekocht, en die kaarten zijn ~2.0 GB. Helaas willen LinkSD etc niet de externe SD-kaart gebruiken, maar alleen de interne USB-opslag. Die wordt gemount als SDCARD, de externe SD-kaart als SDCARD2.

Nu ben ik aan het zoeken gegaan, en de meest beschreven suggestie is het aanpassen van vfold.stab in /system/etc. Dat heb ik gedaan, maar geeft geen resultaat. Ook de mount2SD scripts doen niets.

Ik ben nog wat andere opties aan het bekijken, maar zijn er suggesties? :)

Edit: External 2 Internal app geprobeerd, geen succes.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tijd voor een kickje. Niemand die hier ervaring mee heeft? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Leuk, zo tegen jezelf praten ;)

Uiteindelijk opgelost. Blijkbaar was init.d toch nog niet enabled, en was dat het probleem. Met de app in dit XDA-topic getest, aangezet en gecontroleerd, en nu staat de SD-card als USB-storage (internal) aangemerkt, en heb ik opeens meerdere GB beschikbaar voor storage van apps en data :)