Hallo allemaal.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-Voornamelijk games: Arma2, Minecraft, Battlefield3, left4dead 2. Het hoeft niet allemaal op ultra, maar minstens high zou wel leuk zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
-Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in een computer hoort
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik denk een amd processor omdat die beter zijn dan Intel op het "budget gebied"+ik woon nog bij mijn ouders dus ik hoef me geen zorgen te maken over het energie gebruik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, zolang ik met mijn headset maar mijn geluid kan horen is het goed.
(kan iemand uitleggen hoe ik zo'n lijstje krijg?)
Ik heb nu dit: http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B496894%5D=1
Ik heb de best buy guide van deze maand genomen en wat getweaked met de videokaart en processor omdat ik meer te besteden had dan dat het budget was van de budget gamepc.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-Voornamelijk games: Arma2, Minecraft, Battlefield3, left4dead 2. Het hoeft niet allemaal op ultra, maar minstens high zou wel leuk zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
-Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in een computer hoort
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik denk een amd processor omdat die beter zijn dan Intel op het "budget gebied"+ik woon nog bij mijn ouders dus ik hoef me geen zorgen te maken over het energie gebruik
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, zolang ik met mijn headset maar mijn geluid kan horen is het goed.
(kan iemand uitleggen hoe ik zo'n lijstje krijg?)
Ik heb nu dit: http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B496894%5D=1
Ik heb de best buy guide van deze maand genomen en wat getweaked met de videokaart en processor omdat ik meer te besteden had dan dat het budget was van de budget gamepc.
Alvast bedankt voor het meedenken!