Toon posts:

iPhone 4S of iPhone 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een Galaxy S3 maar ga hem inruilen voor een iPhone. De Galaxy S3 is een goed toestel maar de dingen die ik nodig heb zitten er net niet op (ook niet met apps) en met de iPhone had ik deze wel.

Nu is de vraag zal ik de iPhone 4S of de iPhone 5 nemen? Ik kies waarschijnlijk de 4S omdat ik niet 100% zeker weet of ik mijn microsim kan omruilen voor een nanosim maar ik wilde toch nog een paar vragen stellen.

Hoe zit het met updates? Zal de iPhone 4S nog twee jaar door Apple worden ondersteunt, vooral omdat ik nu al weer hoor over iOs7?

Ik snap dat jullie niet in de toekomst kunnen kijken maar zal ik veel missen als ik de iPhone 4S neem ten opzichte van de 5?

Bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:29
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou voor iPhone 5 gaan, vanwege het grotere scherm. Zal me niets verbazen als over een of twee jaar het oude schermformaat gedumpt wordt in de ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mar.tin schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:02:
De iPhone 5 is qua snelheid en feeling zeker een verbetering ten opzichte van de 4S maar of je er de extra euro's voor over hebt hangt helemaal van af of je het zelf waard vindt.
Inderdaad, dat vraag ik mezelf ook af. Een ander "probleem" is de babyziektes die nu nog in de iPhone 5 zitten.
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 14:03:
Ik zou voor iPhone 5 gaan, vanwege het grotere scherm. Zal me niets verbazen als over een of twee jaar het oude schermformaat gedumpt wordt in de ondersteuning.
Dit bedoel ik, dit is het risico als ik de 4S koop. Aan de andere kant duurt mijn contract 2 jaar dus dan kan ik de iPhone 6 kopen na twee jaar :P.

Bedankt voor jullie snelle reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De iPhone 5 gaat ook bij sommige providers 4G ondersteunen, dus zou echt voor de 5 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:06
"Ik kies waarschijnlijk de 4S omdat ik niet 100% zeker weet of ik mijn microsim kan omruilen voor een nanosim maar ik wilde toch nog een paar vragen stellen."

die kan je gewoon zelf knippen joh (of laten doen, uit je oude simkaart kan gewoon)! daar zou ik geen probleem van maken ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Nilsepils op 02-01-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Weet niet hoe groot het prijsverschil is in jouw geval maar als het je 100 euro meer kost om een Iphone 5 te nemen dan zou ik dit zeker doen.
Scherm is groter wat wel chill is en telefoon is lekker dun.( je moet hem dan niet in een hoes doen waardoor hij superdik wordt, anders kan je net zo goed een 4s nemen)
Daarnaast die 100 euro haal je er uiteindelijk wel uit wanneer je hem verkoopt over 2 jaar wanneer de iphone 6 uit komt ;)
En die babyziektes vallen wel mee.
Wat bij mij ook nog uitmaakte was het feit dat het oog ook wat wilt. En mijne wilde niet rondlopen met een telefoon die "2 jaar oud" is aangezien de Iphone 4 en 4S er hetzelfde uitzien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle reacties. Ik ga toch voor de iPhone 5 ja!

Ik ben alleen dit topic op iCulture aan het lezen http://forum.iculture.nl/...ken-de-iphone-5-a-10.html en dan twijfel ik weer. Maar aan de andere kant geeft Apple wel goede garantie toch? Ik verzeker me telefoon trouwens ook.

Ik ruil mijn S3 in dus ik denk dat ik ook een ingeruilde iPhone krijg. Hopelijk is dit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 16:59

Mach

[END]Avengers

Ik ben toevallig juist vandaag gegaan voor een 4S in plaats van een 5. Maar dat komt gewoon omdat ik het design van de 4S nog steeds zoveel mooier vind dan het design van de 5 (anders gezegd, ik vind de 5 spuuglelijk :-)).

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhercules80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 23:36
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 18:08:
Bedankt voor alle reacties. Ik ga toch voor de iPhone 5 ja!

Ik ben alleen dit topic op iCulture aan het lezen http://forum.iculture.nl/...ken-de-iphone-5-a-10.html en dan twijfel ik weer. Maar aan de andere kant geeft Apple wel goede garantie toch? Ik verzeker me telefoon trouwens ook.

Ik ruil mijn S3 in dus ik denk dat ik ook een ingeruilde iPhone krijg. Hopelijk is dit geen probleem.
Ff off-topic, bij welke shop ruil je de s3 in? Ik zit er namelijk ook aan te denken om te swichen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ruil hem niet in op die manier. Ik heb hem 6 dagen geleden gekocht en mag hem nu nog inruilen voor een andere telefoon. Maar ik heb hem gekocht via GSMWijzer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhercules80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 23:36
Ok succes!
Pagina: 1