Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Zoektocht leuke iptv-decoder

Pagina: 1
Acties:

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:22
Ik ben op zoek naar een leuke, wel goedkopere IPTV-decoder in verband met het willen van meer kanalen voor minder geld. In principe ben ik dan gratis klaar (DVB-C aanzetten in SmartTV en je hebt al een gratis basispakket) maar het gaat mij om buitenlandse kanalen.

Bij deze, kan iemand mij iets aanraden of weet iemand waar ik wat zou kunnen vinden?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Of ik snap het niet of jij zit met iets in je hoofd wat niet mogelijk is. IPTV is gebonden aan je provider zoals bijvoorbeeld KPN of Telfort. Wanneer je daar dus een abonnement neemt, krijg je van hun een decoder bruikleen die je dan kunt gebruiken op hun verbinding.

DVB-C is alleen over de kabel (coax) en gaat niet via internet. Dit kun je bijvoorbeeld krijgen via Ziggo of UPC waar je ook weer een abonnement kunt afsluiten en via een decoder of via de ingebouwde decoder inclusief CI+ module en smartcard kunt kijken.

Voor buitenlandse zenders moet je meestal een extra pakket aanschaffen in je abonnement waar je ook weer extra voor betaalt. Dit kan met de meeste IPTV en DVB-C providers.

Gratis televisie kun je (legaal) niet verkrijgen.

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Dimens schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:04:
Gratis televisie kun je (legaal) niet verkrijgen.
Nederland 1, 2 en 3 en de lokale omroep van de regio waar je in woont zijn gratis te ontvangen via DVB-T hier in Nederland.

Als je echter meer wilt, zou je per maand moeten betalen of schotel TV moeten nemen.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
ElektroNeko schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:08:
[...]

Nederland 1, 2 en 3 en de lokale omroep van de regio waar je in woont zijn gratis te ontvangen via DVB-T hier in Nederland.

Als je echter meer wilt, zou je per maand moeten betalen of schotel TV moeten nemen.
Daar heb je gelijk in. En om mijzelf te verbeteren, geldt dit ook voor Nederland 1 over DVB-C.