Nieuwe pc speakerset voor laptop (muziek)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:31
Ik wil een nieuwe pc speakerset voor mijn laptop kopen.
Ik woon nu op kamers, en daar staat mijn desktop pc.
Daar heb ik de Logitech Z323 set op aangesloten.
Ook heb ik daar een home cinema voor mijn muziek.
Maar in het weekend ben ik vaak thuis.
Daar heb ik nog een laptop, maar geen speaker setje.
Ik wil nu en nieuw setje kopen, maar dan speciaal voor muziek.
Dus ik zoek echt een setje wat hier voor bedoeld is, en niet voor de hoogste trillingen in Battlefield 3.
Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen, en dan vooral graag tips van mensen die zo'n setje hebben of hebben beluisterd. MVG, Linkje3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:06

DjVe

Hatsaflats!

Budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Inderdaad budget. Voor echt goede muziek weergave moet je vaak buiten de "PC speakers" hoek zoeken en naar andere hoeken kijken. Bijvoorbeeld high-end speakertjes op een stereo versterker, of monitoren.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 19:47
Wat dacht je van deze Teufel set. Komt goed uit de testen als het om muziek gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:31
Sorry, ik had het budget erbij gezet.
Maar tijdens het verbeteren van de tekst heb ik het er waarschijnlijk perongeluk gewist.
Het budget is ongeveer €60. Het moet dus een betere zijn dan de Logitech Z323 (kost nu rond de €40).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Tja, koop lekker wat je mooi vindt dan. Echt goede audio ga je toch niet halen met dat budget, dan wat computer-speaker-gepeupel. Ik kan mij niet voorstellen dat je echt hier goede speakers voor gaat vinden dan die Logitech Z, die ook al niet zo denderend is. Ik zou dan eerder mijn budget iets verhogen en kijken voor die Teufels bijvoorbeeld, die zien er netjes uit voor computer speakers. Meer dan computer speakers gaat hem niet worden.

[ Voor 54% gewijzigd door LiquidT_NL op 03-01-2013 12:26 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1