Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Keuze: LG 42LM640S of Samsung UE40ES6100 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik wil deze week graag een nieuwe TV kopen voor ongeveer 600 euro, 40 of 42 inch, LED met 3D. Ik begrijp de basis verschillen een beetje tussen de LG 42LM640S of Samsung UE40ES6100 maar ben zeker geen expert op dit vakgebied. Ik gebruik een Xbox360, UPC kabel, en wellicht dat ik Allshare gebruik voor mijn Samsung laptop en Galaxy s3. Toch lijkt de LG ook een prima optie ondanks ontbrekende wifi.

Kan iemand mij vertellen welke TV beter is en waarom? Of mis ik een hele andere optie binnen mijn budget? :|

Alvast bedankt voor de hulp :)

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Volgens mij zit er op de lm640s nu wel juist wifi. Dat en de local dimming en iets dunnere bezel zijn de verschillen met de lm620 serie.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk. Ik zat naar de LM20S te kijken. Stom.

Maar voor een simpele gebruiker als ik zijn met het oog de beeldprestaties van LM 20S en LM 40S nauwlijks te zien.

Ik weet dus eigenlijk nog niet of ik voor de Samsung of LG moet kiezen?

• pasajo
Het is sowieso erg moeilijk. Ik kijk momenteel voor een lg lm55lm640s, maar twijfel weer door een samsung 55es6530 die ik heb gezien voor 100 euro meer. Qua beeld blijft plasma mooier, qua 3d is de LG rustiger (en goedkoper) en de samsung wat scherper maar onrustiger.

Keuze's maken, verschrikkelijk heh :D

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:31
Wellicht is de LG nog extra interessant vanwege zijn Dual Play mogelijkheden. Erg leuk als je wel is met vrienden split-screen aan het gamen ben op je 360.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• pasajo
Dat is een hele leuke extra optie inderdaad, al moet je er zelf ook wat brillen bijmaken/kopen. Raar dat alleen philips dual play met actieve brillen biedt.
Pagina: 1