Ik heb al tijden problemen met mijn NAT, ik heb een Sweex lw050v2 die via LAN verbonden is met een Sitecom 300n x3 die dan weer verbonden is met het internet. Ik probeerde al tijden m'n NAT te openen, maar dat kon niet met de Sweex. Toen ik laatst met mijn router connecte (de sweex) kwam ik op het inlogscherm van de Sitecom (waar ik al weinig van snapte maar dat terzijde). Op de Sitecom kon ik de NAT wel open zetten, dus ik dacht mooi is dat geregeld.
Vervolgens maakt mijn Sweex nu geen verbinding meer met het internet, ook niet meer via LAN. Als ik dan verbind met sitecom (al heb ik het nog niet met LAN geprobeerd), krijg ik wel internet maar kan ik niet op het inlogscherm komen, om mijn NAT weer dicht te maken (wat in principe het probleem zou op moeten lossen?).
Heeft iemand een flauw benul wat er aan de hand is? Ik heb wel basiskennis maar dit gaat een beetje boven mijn kennis.
Bij voorbaat dank.
Vervolgens maakt mijn Sweex nu geen verbinding meer met het internet, ook niet meer via LAN. Als ik dan verbind met sitecom (al heb ik het nog niet met LAN geprobeerd), krijg ik wel internet maar kan ik niet op het inlogscherm komen, om mijn NAT weer dicht te maken (wat in principe het probleem zou op moeten lossen?).
Heeft iemand een flauw benul wat er aan de hand is? Ik heb wel basiskennis maar dit gaat een beetje boven mijn kennis.
Bij voorbaat dank.