Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Hallo,

Ik kan na 21 januari een Lenovo Ideapad Y500 aanschaffen, de versie van 800,-. Het probleem is alleen dat als ik op de website van Lenovo kijk, dat ze alleen nog maar de versie van 1000,- verkopen, ook bij de winkels die in de Pricewatch staan, hebben ze hem bijna niet meer op voorraad. Betekent dit dat deze laptop niet meer gemaakt wordt, en hoe groot is de kans dat ik deze nog kan aanschaffen na 21 januari als ze nu al bijna niet meer leverbaar zijn.

Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Bij de MM / paradigit / Mycom gewoon op voorraad ( winkel ) in de stad ( Roermond )

En bij Paradigit kun je gewoon bestellen en aangeven dat je een week later het product komt ophalen.. scheelt weer een week.. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Frank1973 op 02-01-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
dankjewel :)
Maar wordt de Y500 nog wel gemaakt, want ik kan hem pas na mijn verjaardag aanschaffen, en dat is op 21 januari.

[ Voor 82% gewijzigd door peakrever op 02-01-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Geen geld? Overweeg bijvoorbeeld 1 of 2 van je 3 (8)7) iPads te verkopen.

Als ik je signature mag geloven natuurlijk, dat je er drie hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Omni op 02-01-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Je kan een artikel altijd een week of 2 van te voren bestellen dan hoor je meteen de stand van zaken. Echter Is het als het product word uit gefaseerd misschien handiger om het nieuwe type te nemen i.v.m. snelheids winst en compatibiliteit? Waneer een priduct precies word uit gefaseerd weet de verkoop afdeling van Lenovo het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 21-03 16:07

Rordarok

De enige echte

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
@omni Het probleem is, is dat ik eerst een MacBook Pro had maar daar viel melk overheen, dus nu kan ik niet weer een hele dure laptop kopen, en ik ben ook pas 13 jaar, dus de MBP was al heel erg duur, een iPad verkopen gaat niet werken want de mini en 2 gebruikt het hele gezin, mijn mini wil ik niet wegdoen omdat ik hem nog maar net heb en ik er heel erg blij mee ben, en mijn iPod doe ik ook niet weg, omdat ik die ook veel gebruik en ik ook wel iets wil hebben wat ik gewoon in mijn broekzak kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313953

Arthur-M. schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:47:
@omni Het probleem is, is dat ik eerst een MacBook Pro had maar daar viel melk overheen, dus nu kan ik niet weer een hele dure laptop kopen, en ik ben ook pas 13 jaar, dus de MBP was al heel erg duur, een iPad verkopen gaat niet werken want de mini en 2 gebruikt het hele gezin, mijn mini wil ik niet wegdoen omdat ik hem nog maar net heb en ik er heel erg blij mee ben, en mijn iPod doe ik ook niet weg, omdat ik die ook veel gebruik en ik ook wel iets wil hebben wat ik gewoon in mijn broekzak kan stoppen.
:F
Op die leeftijd was ik enorm blij dat we voor het hele gezin (vader, moerder, drie broers) een tweedehands MSX 8250 kregen... mijn hemel, voor een heel weeshuis aan harde waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
@Zarrdoss De iPad 2 kocht mijn vader voor ons gezin, de mini kreeg mijn moeder van haar werk, en ik kocht mijn eigen. En ik kocht ook mijn eigen iPod.
Pagina: 1